Pakko jakaa tää suloinen kuva :P (Minä ja Tiimarinvihon tyttö) Laittakaa muutkin kaikenlaisia kuvia!

Mä en ymmärrä, miten jonkun mieli voikin olla niin negatiivinen. :D Ei sellainen ihminen voi kovin onnellinen olla. Eikä mukavaa seuraa. Olisi raskasta ärsyyntyä kaikesta, toisten ulkonäöstä ym. :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
harmautuneena
Kauhean vaikea varmaan ymmärtää, etteivät kaikki ole iloisia ja onnellisia?
Ei järin kypsää ole teidänkään käytös ihmetellessä avohoitopotilaita yms. jonkun tukka-ketjussa.

Mulle on henkilökohtaisesti aivan sama, onko jollain paksut hiukset vai ei, mulle on aivan sama, haluaako joku niitä esitellä täällä vai ei. Kaikki ei tykkää samoista asioista, se vaan on sellaista.

Ei järin kypsää ole teidänkään käytös ihmetellessä avohoitopotilaita yms. jonkun tukka-ketjussa.

Mulle on henkilökohtaisesti aivan sama, onko jollain paksut hiukset vai ei, mulle on aivan sama, haluaako joku niitä esitellä täällä vai ei. Kaikki ei tykkää samoista asioista, se vaan on sellaista.
Jos se on ihan sama niin miksi vaivautua kommentoimaan? Mua ei ihmetytä mikään muu kuin missä mun palaverivieraat viipyy ja mihin hävis mun äskeinen viesti tähän ketjuun, mun koneella se ei ainakaan näy!!!

harmautuneena
Jos se on ihan sama niin miksi vaivautua kommentoimaan? Mua ei ihmetytä mikään muu kuin missä mun palaverivieraat viipyy ja mihin hävis mun äskeinen viesti tähän ketjuun, mun koneella se ei ainakaan näy!!!
En nyt ihan ymmärtänyt. Enkö olisi saanut kommentoida juuri tähän ketjuun, kun asiani ei ollut kehua jonkun hiuksia?
Minä ihmettelen aikuisten, muka fiksujen ja koulutettujen ihmisten käytöstä. Avohoitopotilaat, voi jeesus. Luulis äitiyden opettaneen ihmisiä edes vähän suvaitsevaisemmiksi, mutta ei.
Onko tekopyhä jeesustelu ja ylistäminen ainoita sallittuja aiheita tässä ketjussa?

En nyt ihan ymmärtänyt. Enkö olisi saanut kommentoida juuri tähän ketjuun, kun asiani ei ollut kehua jonkun hiuksia?
Minä ihmettelen aikuisten, muka fiksujen ja koulutettujen ihmisten käytöstä. Avohoitopotilaat, voi jeesus. Luulis äitiyden opettaneen ihmisiä edes vähän suvaitsevaisemmiksi, mutta ei.
Onko tekopyhä jeesustelu ja ylistäminen ainoita sallittuja aiheita tässä ketjussa?
Ei tarvitse kehua, mutta asian voi sanoa muutenkin kuin haukkumalla avohoitopotilaaksi. Kritiikkiä saa ja tuleekin antaa mutta ei sitä tarvitse haukkumalla tehdä, se nyt ei ole kypsää ja fiksua ollenkaan!

Jaa. Mä tunnen paljon onnettomia ja vaikeita asioita kokeneita ihmisiä, jotka eivät ilkeile toisille omista ongelmistaan huolimatta.

"vieras"
hei! On ihana lukea ja nähdä, että joku pitää itsestään ja ulkonäöstään eikä valita epäkohdista joko aidosti pitämättä itsestään tai ihan vaan muodon vuoksi, koska suomalainen kulttuuri ei millään opi sallimaan myönteistä ajattelua, vaan herkästi kääntää sen negatiiviseksi. Miksi ei saisi olla ylpeä itsestään, lapsistaan, kauniista kodistaan tai työstään ym, kunhan arvostaa myös muita? Usein ne, jotka aidosti nauttivat elämästään, eivät tule kateellisiksi muiden ilosta. Virkistävää, että joku uskaltaa! Tytsi taitaa olla fiksu ja rohkea persoona, joka ei horju mitättömistä arvosteluista :).

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"..."
kun mä kirjotin sen kommentin siitä että sun hiukset on jo nähty ja että odotin jonkun suloisen lapsen kuvaa, niin se ei muuten todellakaan tähdännyt siihen että yritin loukata sua jotenkin verisesti, että itsetunto horjahtaisi. tarkotus oli kuule ihan vaan tulla sanomaan oma mielipide siitä, että ihan oikeesti toi ei enää ole mitenkään huomaamatonta miten esittelet näitä hiuksias aina vaan.
jos tollasesta kommentista pitäis jonkun itsetunnon romahtaa, niin kovin heikko se siinävaiheessa oliskin!
rakentava mielipide mulla mun mielestä on siitä, että nyt tää sun lettis on nähty jo. ja moni muu näyttänee olevan samaa mieltä.

ainiin ja jos olisin kateellinen.., ensinnäkin taisinkin jo kertoa että itselläni on pitkät ja paksut tummat hiukset. mutta tosiseikka on se, että pidän kauniina sellaisia ihmisiä jotka ovat tosiaan se "koko paketti" kasvoineen, vartaloineen ja hiuksineen -kadehdin heitä. joten eikö minun kaiken järjen mukaan pitäisi olla haukkumassa niitä, eikä tytsiä???

"vieras"
[QUOTE="vieras";24592774]hei! On ihana lukea ja nähdä, että joku pitää itsestään ja ulkonäöstään eikä valita epäkohdista joko aidosti pitämättä itsestään tai ihan vaan muodon vuoksi, koska suomalainen kulttuuri ei millään opi sallimaan myönteistä ajattelua, vaan herkästi kääntää sen negatiiviseksi. Miksi ei saisi olla ylpeä itsestään, lapsistaan, kauniista kodistaan tai työstään ym, kunhan arvostaa myös muita? Usein ne, jotka aidosti nauttivat elämästään, eivät tule kateellisiksi muiden ilosta. Virkistävää, että joku uskaltaa! Tytsi taitaa olla fiksu ja rohkea persoona, joka ei horju mitättömistä arvosteluista :).[/QUOTE]
Minä aikoja sitten palstailin täällä mustalla nikillä ja iloitsin ihanasta perheestäni, kodistani ja itseenikin olin tyytyväinen. Voi mitä kuraa sain niskaani :(

harmautuneena
Ei tarvitse kehua, mutta asian voi sanoa muutenkin kuin haukkumalla avohoitopotilaaksi. Kritiikkiä saa ja tuleekin antaa mutta ei sitä tarvitse haukkumalla tehdä, se nyt ei ole kypsää ja fiksua ollenkaan!
Sanoinko minä niin, että täällä pitäisi olla ilkeä ja haukkua toisia? Kritisoin sitä, että te syytätte avohoitopotilaita siitä, että Tytsille ollaan taas ilkeitä.

harmautuneena
Jaa. Mä tunnen paljon onnettomia ja vaikeita asioita kokeneita ihmisiä, jotka eivät ilkeile toisille omista ongelmistaan huolimatta.
Ja minä tunnen monia onnettomia ja vaikeita asioita kokeneita avohoitopotilaita, jotka eivät ilkeile toisille omista ongelmistaan huolimatta. Luen myös itseni tähän samaan kastiin.

Minä veikkaan, että tässä ketjussa ilkeilevät itseään ja omia lapsiaan täynnä olevat mammat, eivät avohoitopotilaat.

"vieras"
jättäisittekö ystävällisesti sanan "avohoitopotilaat" kuvaamaan avohoidossa olevia mielenterveys- ym. Palveluja käyttäviä asioita. Tähän joukkoon kuuluu varsin suuri osa suomalaisia eikä se määritä millään tavoin ihmisen persoonaa akselilla ilkeä -ei-ilkeä tms.

Hienoja kuvia muuten :). Oma suosikkini monista hyvistä oli tuo kissa kukkaruukussa :).

[QUOTE="vieras";24592815]No perusta oma ketju omille kuvillesi ja omille jutuillesi, jotka kertoo sinusta ja vain sinusta. Päivitä sitä joka päivä useaan kertaan omalla kuvallasi.[/QUOTE]

Ja sä olisit lukijana..niinkö...onneksi mulle riittää tuo blogi siihen ja sinä saat ihastella mun kuvia sitten näissä ketjuissa :kiss:

Yhteistyössä