kaikki muut sanat oli niin käytettyjä jo...tuo tuli ekana mieleen..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24592619:ihan loistava sana
kaikki muut sanat oli niin käytettyjä jo...tuo tuli ekana mieleen..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24592619:ihan loistava sana
kerrasaan mainiokaikki muut sanat oli niin käytettyjä jo...tuo tuli ekana mieleen..
Jos tuntemani ihmiset ovat mukavia ja ihan nättejäkin niin johan joku rumilus pistää ärsyttämäänMä en ymmärrä, miten jonkun mieli voikin olla niin negatiivinen. Ei sellainen ihminen voi kovin onnellinen olla. Eikä mukavaa seuraa. Olisi raskasta ärsyyntyä kaikesta, toisten ulkonäöstä ym.
Vaakamamboa 7 kertaa viikossa olis myös tehokas laihduttaja. Lupaudun tanssittajaksi jos et löydä muita vapaaehtoisia.Hyvin sujuu. Nyt on sambaakin 3 kertaa viikossa. Mun on vaikeampi saada tarpeeksi liikuntaa kuin syödä oikein.
Jos se on ihan sama niin miksi vaivautua kommentoimaan? Mua ei ihmetytä mikään muu kuin missä mun palaverivieraat viipyy ja mihin hävis mun äskeinen viesti tähän ketjuun, mun koneella se ei ainakaan näy!!!Kauhean vaikea varmaan ymmärtää, etteivät kaikki ole iloisia ja onnellisia?
Ei järin kypsää ole teidänkään käytös ihmetellessä avohoitopotilaita yms. jonkun tukka-ketjussa.
Mulle on henkilökohtaisesti aivan sama, onko jollain paksut hiukset vai ei, mulle on aivan sama, haluaako joku niitä esitellä täällä vai ei. Kaikki ei tykkää samoista asioista, se vaan on sellaista.
En nyt ihan ymmärtänyt. Enkö olisi saanut kommentoida juuri tähän ketjuun, kun asiani ei ollut kehua jonkun hiuksia?Jos se on ihan sama niin miksi vaivautua kommentoimaan? Mua ei ihmetytä mikään muu kuin missä mun palaverivieraat viipyy ja mihin hävis mun äskeinen viesti tähän ketjuun, mun koneella se ei ainakaan näy!!!
Ei tarvitse kehua, mutta asian voi sanoa muutenkin kuin haukkumalla avohoitopotilaaksi. Kritiikkiä saa ja tuleekin antaa mutta ei sitä tarvitse haukkumalla tehdä, se nyt ei ole kypsää ja fiksua ollenkaan!En nyt ihan ymmärtänyt. Enkö olisi saanut kommentoida juuri tähän ketjuun, kun asiani ei ollut kehua jonkun hiuksia?
Minä ihmettelen aikuisten, muka fiksujen ja koulutettujen ihmisten käytöstä. Avohoitopotilaat, voi jeesus. Luulis äitiyden opettaneen ihmisiä edes vähän suvaitsevaisemmiksi, mutta ei.
Onko tekopyhä jeesustelu ja ylistäminen ainoita sallittuja aiheita tässä ketjussa?
Jaa. Mä tunnen paljon onnettomia ja vaikeita asioita kokeneita ihmisiä, jotka eivät ilkeile toisille omista ongelmistaan huolimatta.Kauhean vaikea varmaan ymmärtää, etteivät kaikki ole iloisia ja onnellisia?
Ei järin kypsää ole teidänkään käytös ihmetellessä avohoitopotilaita yms. jonkun tukka-ketjussa.
Mulle on henkilökohtaisesti aivan sama, onko jollain paksut hiukset vai ei, mulle on aivan sama, haluaako joku niitä esitellä täällä vai ei. Kaikki ei tykkää samoista asioista, se vaan on sellaista.
Sanoinko minä niin, että täällä pitäisi olla ilkeä ja haukkua toisia? Kritisoin sitä, että te syytätte avohoitopotilaita siitä, että Tytsille ollaan taas ilkeitä.Ei tarvitse kehua, mutta asian voi sanoa muutenkin kuin haukkumalla avohoitopotilaaksi. Kritiikkiä saa ja tuleekin antaa mutta ei sitä tarvitse haukkumalla tehdä, se nyt ei ole kypsää ja fiksua ollenkaan!
No perusta oma ketju omille kuvillesi ja omille jutuillesi, jotka kertoo sinusta ja vain sinusta. Päivitä sitä joka päivä useaan kertaan omalla kuvallasi.Voitaisiinko sitten taas mennä aiheeseen, eli kuviin?
Ja minä tunnen monia onnettomia ja vaikeita asioita kokeneita avohoitopotilaita, jotka eivät ilkeile toisille omista ongelmistaan huolimatta. Luen myös itseni tähän samaan kastiin.Jaa. Mä tunnen paljon onnettomia ja vaikeita asioita kokeneita ihmisiä, jotka eivät ilkeile toisille omista ongelmistaan huolimatta.
PeesiJa minä tunnen monia onnettomia ja vaikeita asioita kokeneita avohoitopotilaita, jotka eivät ilkeile toisille omista ongelmistaan huolimatta. Luen myös itseni tähän samaan kastiin.
Minä veikkaan, että tässä ketjussa ilkeilevät itseään ja omia lapsiaan täynnä olevat mammat, eivät avohoitopotilaat.
Ja nyt sinä ylitit itsesi olemalla noinkin näppäräJa sä olisit lukijana..niinkö...onneksi mulle riittää tuo blogi siihen ja sinä saat ihastella mun kuvia sitten näissä ketjuissa :kiss: