[QUOTE="vieras";24589387]Joo toki täytyy esittäytyä meille aikuisille, mut että lapselle... Tai mun mielestä ainakin tuntuu aika absurdilta alkaa kertomaan itsestään pikkulapselle, joka ei ymmärrä että tuo on enon tyttöystävä eli ei siis piittaa hänen nimestään! Ehkä se oon sit minä, joka en tajua nyt jotain, mut oli meillä vähän naurussa pidättelemistä eilen siinä tilanteessa...
Ja en sitä tarkoittanutkaan, että tytön olisi pitänyt OSTAA se lahja omista rahoistaan, mutta huolehtia siitä, että veljeni sen hankkii, eihän syntymäpäiväjuhliin tyhjin käsin tulla! Tai ei ainakaan meillä oo ollu sellainen tapana..[/QUOTE]
Sinusta tekee törpön jo se, että pidät tuon tyttöystävän käytöstä naurettavana/törkeänä. Hänhän on nimenomaan käyttäytynyt fiksusti! Tunnut myös aliarvioivan 3 vuotiaan älykkyyttä, jos on naurettavaa , että hänen vieraansa esittäytyvät hänelle. Kyllä tuon ikäinen jo ymmärtää asioista aika paljon! Mietipä tilannetta, että lapsi muistelee synttäreitään jälkeenpäin ja pohtii, että siellä oli joku vieras täti, kukahan se oli... Nyt lapsi luultavasti miettii, että siellä oli se"Tiina", joka on enon kaveri. Mitä lahjaan tulee, niin ei todellakaan kuulu tuon tyttöystävän huolehtia siitä! Hän tuli juhlaan "vain" avecina. Veljesi asia se on lahjasta huolehtia, on sitten kuinka poikamies tahansa!