kierukan itse pois??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten saan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksei voi ottaa?? nehän neuvolassa vetää sen langoista ulos? Mä pelkään meidän neuvolaa, oon tehny siitä naisesta ilmoituksenkin ja moni muukin on..en uskalla mennä sinne ja yksityiselle ei oo varaa ku se maksaa yli satasen..

en voi mennä sinne neuvolaan kun se nainen siellä on hullu, en ymmärrä miten se saa olla töissä siellä!! kierukan laitatin yksityisellä, mutta mulla on varaa mennä yksärille vasta ens vuoden puolella kun rahatilanne paranee..tuo kierukka painaa ja koskee, haluan sen pois..

No kyllähän sen VOI ottaa itsekin pois, mut voi olla hankalaa saada langoista niin pitävä ote, että saat sen vedettyä ja ilman näkökontaktia (spekulaa) on taas hankala saada mitään "työkalua" osumaan lankoihin...ja jos langat eides tunnu, niin kyllä sun vaan kannattaa rohkaista mielesi ja mennä sinne terkkarille. Mut eihän se kierukka oo oikein siellä jos painaa ja koskee, sekin ois tärkee saada korjattua

Varaa aika terveyskeskukseen. Kyllä ne lääkärit kierukan osaa poistaa. Älä nyt tee asiasta hankalaa! Jos se vaivaa niin hankit itselle vielä pahan tulehduksen verenmyrkytyksen noilla ehdotetuilla koukkuhommilla.Joten lääkärireissu tulee kuitenkin.
Kaikkee sitä kuulee kun vanhaksi elää!

Maailmassa lienee muitakin terveydenhoitajia, kuin neuvolaterkkari. Tilaa aika ja kerro tilanne, sano, että et voi mennä neuvolaterkkarille. Tai saa tulehdus ja kipuja ja käy päivystyksessä... se ei ole hyvä ajatus sittenkään.

oon käyny sillä hoitajalla usean kerran kun on kaksi raskautta takana ja erilaisia ehkäisy menetelmiä on kokeiltu kun mikään ei oikein sovi.. hän töksäyttää sanoa kaikkea, esim. miten haluat olla raskaana kun olet muutenkin lihava,eikö ole vaikeaa olla? Vieläkö sinä toisen lapsen haluat, kun ensimmäinenkin on nuin laiha ja ylivilkas, keskittysit siihen.. Papaa ottaessa sanoi, et onpas limaiset paikat, miten tässä töitä teet, kuinka usein käyt suihkussa? Laita nyt hyvä ihminen ne housut jalkaan, tässä koko päivää jaksa tuota pyllyä katella (olin näytteen oton jälkeen pöydällä ja odottelin lupaa nousta).. Kerran hän papaa ottaessa survoi sen ontelon putken minuun ilman rasvaa ja sanoi et elä kiemurtele, ite halusit tämän otettavan ni koitappa kestää... Oon kokenut sellaista nöyryytystä siellä että en mene sinne.. oon itkenykkin siellä ja silloin sain kuulla olevani liian herkkä ja miten jaksan lasten kanssa kun oon niin itkunen ja menisit hoitoon.. ilmoitukseni henkilöstä sai aikaan että puhuttelivat naista ja nyt inhoaa minua vielä enemmän..en uskalla antaa sen sorkkia kun se sattuu ja saa haukut päälle..

Yhteistyössä