mulle tarjottiin ian kivaa työpaikkaa,mut mies ei päästä mua sinne:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vit..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vit..

Vieras
hain sinne huoltamolle kylläkin kassatyöntekijäksi, kun ei tähän hätään muuta saa ja ottaa aivoon olla kotona,lapsillekin ois heti hoitopaikka tiedossa. mut mies tuli kotiin töistä ja sano että ei halua et meen sinne töihin. luulen että se on mustasukkainen siitä kun siellä kävisi miehiäkin. uskomatonta,miten lapsellista. se molopää ei ymmärrä että mulla on niin pienet tulot kun olen kotona että ei sillä elä. minä haluan sinne töihin. mut mitä teen kun mies on niin molopää?

hain sinne huoltamolle kylläkin kassatyöntekijäksi, kun ei tähän hätään muuta saa ja ottaa aivoon olla kotona,lapsillekin ois heti hoitopaikka tiedossa. mut mies tuli kotiin töistä ja sano että ei halua et meen sinne töihin. luulen että se on mustasukkainen siitä kun siellä kävisi miehiäkin. uskomatonta,miten lapsellista. se molopää ei ymmärrä että mulla on niin pienet tulot kun olen kotona että ei sillä elä. minä haluan sinne töihin. mut mitä teen kun mies on niin molopää?

Mitä järkeä rakentaa elämää sellaisen kanssa joka ei voi päästää sua paikkoihin missä käy miehiä?! Kotonako sun pitäisi olla koko elämäsi ettet vahingossakaan näe muita miehiä.

Ehkä olisi syytä laittaa ukko vaihtoon!

Meet töihin tietysti, jos haluat. Vai onko jotenkin levoton huoltamo, pelkääkö sun puolesta? Kysy siltä. Jos on vaan mustasukkaisuudesta kyse, kannattaa mennä. Ei se sua paljon muuallekaan myöhemmin laske, jos ei tohonnkaan.

Listaa hyvät ja huonot puolet. Järkiperusteet tehoavat yleensä parhaiten miehiin.
Onko minkä verran ilta-, yö- ja viikonlopputyötä? Pelkääkö mies, että joutuu hoitamaan lapsia (js on tähän saakka pääsyt helpolla) .

no en todellakaan kahtele muita miehiä. helevetti töihinhän sinne mennään eikä miehiä kahteleen. ku sais ton miehenki tajuamaan sen. niin ja sen mielestä mun ei tartte mennä töihin kun ei tarvita enempää rahaa:D hah,oishan se tonni kiva lisä joka kuukausi...saapa nähä mitä ton kans tulee.. en oo ollu viiteen vuoteen missään...

[QUOTE="vieras";24572506]Meet töihin tietysti, jos haluat. Vai onko jotenkin levoton huoltamo, pelkääkö sun puolesta? Kysy siltä. Jos on vaan mustasukkaisuudesta kyse, kannattaa mennä. Ei se sua paljon muuallekaan myöhemmin laske, jos ei tohonnkaan.[/QUOTE]

heh,luin ihan väärin tän,luin että oletko jotenkin levoton tuhkimo :D :D miten mä ny tollain.. ei oo levoton huoltamo. pikkuteboili on ,mut mun on pakko päästä johonki täältä kotoa tai hajoo pää... voisin mä muuallekin mennä,mut tänään otettiin tuolta yhteyttä ja siellä ois paikka.

no ei siinä mitään...mies sano mulle just että jos rahaa tarvin niin saan sen kortin aina käytttöön kun lähden johonkin:D joo voin mä niinkin tehdä,mut haluan silti töihin.

[QUOTE="mmm";24572518]meillä kans sama tilanne.. ukko ei tykänny mun alavalinnasta(miehiä paljon) joten vaihdoin sen..[/QUOTE]

Sis vaihdoit miehen vai alan?
Mihin ap:n oikein pitäis mennä töihin, jos ei miehiä saa nähdä? Johonkin nunnaluostariin?
Saatkokäydä pankissa ja kaupassa ilman miestäsi?

niin mä otankin .siinäpähän ukko möksöttää jos haluaa tuon takia. sanoin sille että se voi käydä ruokatunnilla siellä syömässä:D koko perhe saa ruokaalennuksen... niin ja voi se jättääkin mut jos tuollasen takia jättää niin on melko säälittävää...

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
nii ja mä en muuten saa mennä töihin baariin ,ravintoloihin, kauppoihin,huoltamolle,öö melekin kaikkiin missä liikkuu ihmisiä:D no parasta tässä on se että olen ammatiltani lähihoitaja ja mies tossa ykspäivä tokas että ensiapuun ei mulla oo mitään asiaa töihin,kun haaveilin sinne. :O sen takia kuulemma kun siellä on narkit ja tiesmitkä juopot :D voi hyvä tavaton. varmaan joksiki yksinäiseksi varastotyöntekijäksi pitäs ruveta:D

[QUOTE="aaaaa";24572587]nii ja mä en muuten saa mennä töihin baariin ,ravintoloihin, kauppoihin,huoltamolle,öö melekin kaikkiin missä liikkuu ihmisiä:D no parasta tässä on se että olen ammatiltani lähihoitaja ja mies tossa ykspäivä tokas että ensiapuun ei mulla oo mitään asiaa töihin,kun haaveilin sinne. :O sen takia kuulemma kun siellä on narkit ja tiesmitkä juopot :D voi hyvä tavaton. varmaan joksiki yksinäiseksi varastotyöntekijäksi pitäs ruveta:D[/QUOTE]

tuohan on jo ihan sairasta. Saatko pestä mies potilaita? Hoitaa miespuolisia potilaita? Kyllä nauraisin mieheni pihalle jos alkaisi tuollaisia sanelemaan. Tässä ( sh ) ammatissa kun tulee vastaan vaikka mitä. Olen ollut metrovartijanakin eikä sekään miestä ahdistanut. Olipahan töitä opiskeluaikana.

Yhteistyössä