Voi ei, pojan talvihaalari tuli postissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
Poika joulukuussa 5v, rakastui tulisesti kaupassa MoloKidsin rainbow -talvihaalariin. Itse yritin ehdotella jotain vähän värikkäämpää mutta halusi ehdottomasti tän Rainbowin.
Nyt sit tuli postissa ja on kyllä mun mielestä aika kamala, kun poika sovitti päälleen, mutta itse edelleen aivan lääpällään. Yritin taas varovasti ehdotella, että eikö haluais jotain muuta väriä...mutta ei.
Pakko toi on kait sitten pitää, poika käynyt sitä jo muutaman kerran huoneessaan ihailemassa. Todella paksu puku ja varsinkin päällä noiden raitojen takia poika aikamoisen jytykyn näköinen.

[QUOTE="minna";24572241]Poika joulukuussa 5v, rakastui tulisesti kaupassa MoloKidsin rainbow -talvihaalariin. Itse yritin ehdotella jotain vähän värikkäämpää mutta halusi ehdottomasti tän Rainbowin.
Nyt sit tuli postissa ja on kyllä mun mielestä aika kamala, kun poika sovitti päälleen, mutta itse edelleen aivan lääpällään. Yritin taas varovasti ehdotella, että eikö haluais jotain muuta väriä...mutta ei.
Pakko toi on kait sitten pitää, poika käynyt sitä jo muutaman kerran huoneessaan ihailemassa. Todella paksu puku ja varsinkin päällä noiden raitojen takia poika aikamoisen jytykyn näköinen.[/QUOTE]

no tulee ilmeisesti käytettyä tosi paljon kun poika noin tykkää. hyvää syksyn alkua teille

Jep. Kun itse tykkää, anna pitää! Kun kerran ei muusta ole kiinni kuin väristä. Meillä tyttö halusi kerran haalarin, jossa yläosa oli kirkkaan, hohtavan keltainen ja alaosa aniliininpunainen. Melko räikeä oli mun silmääni, mutta tytön mielestä oli ihana. Vähitellen omakin silmä siihen tottui. Ja yksi etu siitä oli: päiväkodin pihalta lapsi erottui jo kauas! ;)

[QUOTE="minna";24572241]Poika joulukuussa 5v, rakastui tulisesti kaupassa MoloKidsin rainbow -talvihaalariin. Itse yritin ehdotella jotain vähän värikkäämpää mutta halusi ehdottomasti tän Rainbowin.
[/QUOTE]

Mikä voi olla värikkäämpi kuin tuo Rainbow-haalari???

Ja itse asiaan, jos poika tykkää tuosta, missä on ongelma?! Anna pojan pitää puku. Mun poika halusi samanlaiset toppahousut.

Pakko toi on kait sitten pitää, poika käynyt sitä jo muutaman kerran huoneessaan ihailemassa. Todella paksu puku ja varsinkin päällä noiden raitojen takia poika aikamoisen jytykyn näköinen.[/QUOTE]

Haluat värikkäämpää. Voiko rainbowta värikkäämpää olla?

Yhteistyössä