:)
Non compos mentis 05.09.2011 #2 Kourallisen ehkä? Lisääkin otan vastaan. Reactions: Data ja Kaunishäntäinen orava
Pesky Pixie 05.09.2011 #3 Kyllä mä nyt muutaman olen. Oikein ihania ihmisiä, joihin en olisi muuten tutustunut. :heart:
metsänpeitto 05.09.2011 #6 Joitakin sellaisia, joihin olen tutustunut täällä. Jokaisen kanssa olen kyllä ollut tekemisissä muutenkin kuin täällä. Viimeksi muokattu: 05.09.2011
Joitakin sellaisia, joihin olen tutustunut täällä. Jokaisen kanssa olen kyllä ollut tekemisissä muutenkin kuin täällä.
chef 05.09.2011 #7 Mulla on fb:ssä vain muutama palstalainen ja hekin ovat kaikki sellaisia ihmisiä, jotka olen myös liveä taannut.
Mulla on fb:ssä vain muutama palstalainen ja hekin ovat kaikki sellaisia ihmisiä, jotka olen myös liveä taannut.
IhanaValo 05.09.2011 #11 Muutaman. Ois täällä ehkä vielä lisääkin porukkaa jotka voisin fb-kaveriksi ottaa
Ultramariini 05.09.2011 #12 On minulla sellaisiakin fb-kavereita, joihin olen tutustunut palstan kautta.=) Heistä kaikkia en ole tavannut livenä, mutta uskon siihen, että ihmiseen voi tutustua tapaamatta häntä. Reactions: *tundra*
On minulla sellaisiakin fb-kavereita, joihin olen tutustunut palstan kautta.=) Heistä kaikkia en ole tavannut livenä, mutta uskon siihen, että ihmiseen voi tutustua tapaamatta häntä.
Rva Luna 05.09.2011 #14 Noup, eipä ole yhtään. Tosin pakko myöntää, et olen ihan onneton ton Facebookin suhteen...
Suzyanne 05.09.2011 #15 38 kpl fb-kavereita on tullut kaksplussalta. Tosin noista yli puolet tuli odotusketjusta v. 08-09.
mä.. 05.09.2011 #17 Alkuperäinen kirjoittaja hastur: Näytä alkuperäinen viesti Minä en ole naamakirjassa, eikä kiinnosta koko juttu. Taidan olla ainoa Click to expand... et ole ainoa ei mullakaan oo siellä profiilia...
Alkuperäinen kirjoittaja hastur: Näytä alkuperäinen viesti Minä en ole naamakirjassa, eikä kiinnosta koko juttu. Taidan olla ainoa Click to expand... et ole ainoa ei mullakaan oo siellä profiilia...
"elohiiri" 05.09.2011 #19 En osaa ajatella näitä kavereita enää "palstakavereina", vaikka aikoinaan oltaisiin tätä kautta tutustuttu Ehkä kaksi on vielä sellaista "palstalaista", loput on ihan normikavereita vaikka nyt sattuvatkin palstailemaan. T. Nykyään lähinnä harmaana kirjoittava
En osaa ajatella näitä kavereita enää "palstakavereina", vaikka aikoinaan oltaisiin tätä kautta tutustuttu Ehkä kaksi on vielä sellaista "palstalaista", loput on ihan normikavereita vaikka nyt sattuvatkin palstailemaan. T. Nykyään lähinnä harmaana kirjoittava
meah 05.09.2011 #20 Muutaman. Enkä kaikkia ole tavannut edes livenä. Ja monia täällä on, joiden kanssa voisin mielelläni olla kaveri fb:ssa. Mutta en mä ketään hyväksyisi kaveriksi pelkästään siksi, että on palstalta tuttu, jos ajatukset muuten ei kohtaa ollenkaan.
Muutaman. Enkä kaikkia ole tavannut edes livenä. Ja monia täällä on, joiden kanssa voisin mielelläni olla kaveri fb:ssa. Mutta en mä ketään hyväksyisi kaveriksi pelkästään siksi, että on palstalta tuttu, jos ajatukset muuten ei kohtaa ollenkaan.
rops 05.09.2011 #22 Alkuperäinen kirjoittaja hastur: Näytä alkuperäinen viesti Minä en ole naamakirjassa, eikä kiinnosta koko juttu. Taidan olla ainoa Click to expand... En ole minäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja hastur: Näytä alkuperäinen viesti Minä en ole naamakirjassa, eikä kiinnosta koko juttu. Taidan olla ainoa Click to expand... En ole minäkään.
Inhimillinen tekijä 05.09.2011 #23 Kolmetoista. Heistä seitsemän olen sittemin tavannut irl. Reactions: Ultramariini