Nimi serafiina/serafina,mielipiteitä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Tuo on nyt luultavasti päätetty tyttäremme nimeksi,mutta haluaisin vielä kuulla mitä mielikuvia se teissä herättää? Nimi löytyy suvusta ja haluttiin joku hieman erikoinen nimi,ei kuitenkaan mitään väkisinväännettyä.

[QUOTE="abc";23852378]Enkeli. En tykkää ensimmäisenä nimenä, liian pitkä ja "hienosteleva". Tokana nimenä ihan ok.[/QUOTE]

Serafi, tulinen, kolme (?)kasvoinen enkeliolento.

Juurikin etunimeksi on tuota mietitty kun useinhan se on toisena nimenä. Sain miehen viimein siihen suostuteltua kun ei ollut ihan varma,hänen mielestään oli liian erikoinen :D Mutta mullakin erikoinen nimi,joten sopii joukkoon! Mietin vaan että tuleeko siitä mieleen joku hemmoteltu pikkuprinsessa :D

Eli ei ilmeisesti siis ole hienosteleva nimi :D Mä vaan jotenkin tykästyin tuohon,joskus pidin outona,mutta mitä enemmän kuulin niin sitä enemmän aloin tykkäämään ja nyt mikään muu nimi ei tunnu yhtä hyvältä! :)

Ohops,just oli abc käyny kirjottamassa että tulee :D No,ei mahda mitään,voi se ollakkin että tämä on hemmoteltu pikkuprinsessa kun neljän pojan jälkeen tulee tyttö perheeseen :D

Minustakin ihan nätti nimi, itse tykkään tuosta Serafiina versiosta. Yhden nyt jo teini-ikäisen Serafiinan tiedän eikä hänestä ainakaan mitään pikkuprinsessaa tule mieleen pikemminkin sellanen järkevä tyttö.

oliko olemassa joku lasten laulu:

"tanssita Serafiinaa, kevein askelin,
kieputa silkkiliinaa, tahtiin musiikin"

mutta nimestä siis, ei minun makuiseni.