hyi kauhia mikä ukko oli mun takana kassajonossa:O:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällölöllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällölöllö

Vieras
kauheet jonot oli kaheksan jälkeenki vielä kaupassa ja sai odottaa melkein 15min siinä jonossa kun se kauhee ukko oli mun takana...siis se tökki mua koko ajan jollain sormella..joo ei varmaan käyny täysillä...sitte ku katoin iski silmää ja läähäti,siis oikeesti läähätti mun takana ja sano että sillä keskijalka nousi:D. luulin että ois ollu jotenkin mielenvikainen se ukko,mut sit siihen tuli sen akka ja se ukko muuttu normaaliksi ,ei enään sit mulle mitään...nooh,menin sitten parkkipaikalle ja eiköhän se ukko kävekky siitä mun vierestä kärryjä pois viemään niin piti vielä iskeä silmää ja sanoa että keskijalka nousee...hyi...voiko jollain olla noin sika mies?

ei vaan ihan totta:D kerroin ukollekin kun tulin kotiin mut ukko meinas että se mies on oikeesti vähän vajaaälyinen ja ehottelee melekein kaikille naisille kun on ilman akkaansa.

Tais olla mun mies, pahoittelen... Se sai 17-vuotiaana seksiä harrastaessaan kovan iskun päähänsä (silloisen tyttöystävän isä yllätti eikä oikein tykännyt näkemästään), ja siitä asti sillä on ollu tuo sama käytöshäiriö.

Yhteistyössä