[QUOTE="vieras";24544639]Mä en usein edes tiedä laskujen summia, yhtiövastikkeen suuruutta en muista tasan, omaa palkaanikaan en muista ihan pilkulleen. Mies hoitaa meillä kaikki raha-asiat. Itse käyn välillä katsomassa verkkopankista paljonkos meillä nyt onkaan rahaa, yleensä senkin kysyn mieheltä niin ei tartte verkkoon vaivautua. Mies aina siis maksaa ja hoitaa kaiken.
Meillä aina ollut näin ja en ymmärrä niitä joilla on omat tilit, miten he maksavat kaiken? Pitääkö päättää aina kumpi maksaa? Entä jos toinen haluaa lapselle 100e toppapuvun ja toiselle kelpaisi 30e puku? Kumpi maksaa erotuksen? Tuleeko taistelu?
Me olemme perhe, olemme yhdessä. Rakastamme toisiamme, ei raha ole kuin väline, kun pärjäämme rahallisesti niin se riittää, emme tappele siitä. Ja huom teille jotka tulevat haukkumaan mut ryöstäjäksi: mä tienaan vähän enemmän kuin mies.[/QUOTE]
Aika heikko olisi tilanteesi, jos miehesi kuolisi yllättäen. Käsittämätöntä, että joku voi nykyaikanakin olla näin tietämätön, jopa omista asioistaa, saati sitten yleisemmällä tasolla.