Ihanaa, tämän paremmalta ei voi tuntua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jahha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sinuna en olis noin ylimielinen. olen nimittäin vähän noita. Mistä vetoa, että kahden vuoden päästä et ylpeile noilla asioilla millä nyt. (Ps. ei kukaan älykäs leuhkiskaan, mutta sinä ja muut täällä olette ihan älykkyden tuolla puolen - voi jeesus, mun murrosikäiset lapset nauraa kun katsoo teidän kuvia ja lukee teidän ylimielisiä juttuja, kiitos teille hyvistä nauruista:D)
Vielä söpömpi :laugh:

no katsotaan, kun sun (imaginaariset tai ei jo huostaanotetut) lapset on siinä iässä. Ne ei varmaan pidä sun teinipissiksen imagoa söpönä. Mullapa on oikeat lapset, jotka rakastaa mua ja nauraa sulle. Mutta hei, kyllä mä muistan, että sulla on täällä netissä kamuja. ihan melkein rispektiä siitä. Sä oot silti säälittävistä säälittävin huppupää!!

Nyt menen nukkumaan että jaksan huonenna keskittyä lukemiseen. Sun kannattaa myös, uni tekee pahalle mielelle usein hyvää. Lenkkeily myös auttaa jos on paha mieli jostain. :) Öitä!

tiedän kyllä, että te nettipervot pidätte yhtä. Mutta siitä huolimatta kerronpa nyt, miksi tänään olen täälä. Käytiin Aijan kans Karhunkierros. Aija on mun melkein sisko ja asuu (jo 40v)Sveitsissä. Ja satuttiin vaan hotelliin (Kuusamo) ajoissa, eikä Aija jaksanut ryypätä, niin tulin tähän nettiin. Ja te kaikki vakkarit olette vaan ihan sairaita, täysin pimeitä tyyppejä. Pelottaa, että jossakin yhteiskunnassa te esitätte (ja teitä siis ehkä pidetään) normaaleja. Voi luoja, ei teillä ole lapsia, joita rakastatte, jos täällä roikutte jotain esittämässä. Mullapa on:) 5 kpl ihania lapsia, ja huomenna menen niiden luo. Ja te sairaat siellä netissä olette mulle sitten ihan yhdentekeviä:!:D

tiedän kyllä, että te nettipervot pidätte yhtä. Mutta siitä huolimatta kerronpa nyt, miksi tänään olen täälä. Käytiin Aijan kans Karhunkierros. Aija on mun melkein sisko ja asuu (jo 40v)Sveitsissä. Ja satuttiin vaan hotelliin (Kuusamo) ajoissa, eikä Aija jaksanut ryypätä, niin tulin tähän nettiin. Ja te kaikki vakkarit olette vaan ihan sairaita, täysin pimeitä tyyppejä. Pelottaa, että jossakin yhteiskunnassa te esitätte (ja teitä siis ehkä pidetään) normaaleja. Voi luoja, ei teillä ole lapsia, joita rakastatte, jos täällä roikutte jotain esittämässä. Mullapa on:) 5 kpl ihania lapsia, ja huomenna menen niiden luo. Ja te sairaat siellä netissä olette mulle sitten ihan yhdentekeviä:!:D

Kauheen kovasti yrität muita ärsyttää ja sinulle kolahtaa pahasti kun muut vaan nauravat, jos kerta yhdentekeviä on.

kolahtaa ja kolahtaa?? Eihän mulla oo muuta tekemistä. Onko täällä nettisivuilla joku älyttämyystesti teitä muita varten, että ei ymmärrä yhtään mitään? Tod näk olette harvinaisen tyhmää porukkaa. Jos just sanoin, että tässä roikun teitä tyhmiä yrittämässä ymmärtää, niin onko se teille torveloille käsittämätön yhtälö?

Ai niin, mutta täällä on: etelä-Suomen nuoria kaunottaria, älypäitä, jotka melkein läpäs kansanopiston testit, miehenkin saaneita hentohelmoja (kuten tämä tiiru), ÄO:n huimasti 100 ylittäviä älykköjä, ja tietenkin vielä rikkaiden lapsiakin, kenties. Mikä minä olen näitä kansakunnan helmiä moittimaan?

no häivypä. Tod näk kuitenkin viivyt täällä vielä pari tuntia harmitellen kun et viitsi enää kommentoida, ettei kukaan huomaa, että valvot edelleen. Te olette niin huimia, te vakkarichattailijat. Ja vaikka ihan SÖPÖJÄ! (Vaikka oikeasti olette yököttäviä läpimätiä miehen ja yhteiskunnan elättämiä huoria.)

Ensimmäistä kertaa on pakko tänne kommentoida. Oli vaan niin viihdyttävää luettavaa tämä ketju xD En tiedä mistä u p on vetäny herneet hyvin syvälle nenäänsä, mutta hauskaa oli lukea hänen avautumistansa xD xD xD Ehkä u p:ta potutti kun ei päässyt Aijan kanssa ryyppäämään, kun Aijaa väsytti. Semmosta se on jos on n.55-60 vuotias ja matkannut ihan sveitsistä asti tänne suomeen.

Ainiin ja mulla tosiaan on se lapsi vasta mahassa ja yötöissä valvon, herranjumala musta tulee varmaan huono äiti!!! :O

Yhteistyössä