Mennäkkö vai ei? Lapsi kipeänä mutta ei kuumeessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokokok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokokok

Vieras
Eli meillä olisi tärkeä meno tänään jota on kaksi viikkoa odotettu, sinne pitäisi koko perheen mennä. Kestää pari tuntia eikä vaadi fyysistä ponnistelua vaan saa istua paikallaan.
Kuopus on pari päivää ollut yskäinen ja viime yönä yskä oli jo niin paha että annoin lääkettä. Kuumetta ei kuitenkaan ole mutta olen 75% varma että tauti on vasta pahenemaan päin.
Pitäisikö hankkia hoitaja vai mennä tuonne tapaamiseen?
Kyseessä siis tärkeä tapaaminen eikä mikään hupimeno..

Minä olen juuri ollut tuossa flunssassa eikä yhtenäkään päivänä ole kuumetta ollut ja toista viikkoa jo kestänyt. Naapurin mies sai keuhkokuumeen kun ei ymmärtänyt flunssaansa parannella kunnolla.

Jos on oletettavaa että lapsi jaksaa siellä olla ja ei ole sellainen paikka jossa on suuri riski tartuttaa muita niin mä varmaan menisin. Ainakin jos on sellainen tapaaminen että uutta aikaa saa odottaa ties kuinka kauan jos meinaa siirtää.

Mä menisin...jos meidän kolmelapsisessa perheessä jäätäisiin aina kotiin kun joku yskii tai on nuhainen,niin ei päästäis koko talvena minnekkään,yleensähän nuo nuhat ja yskät ei vauntia yhtään hidasta...siis lapsella...