Ihanaa, tämän paremmalta ei voi tuntua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jahha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yök;24542858:
Kiva jos pystyt ajatteleen sen noin
Se vauva-arki on sitten tosi rankkaa ja sitä ennen on synnytys joka ei oo kivaa sekään

Riippuu varmaan asenteesta.
Mä oon ihmetellyt,
että milloin se rankka osuus alkaa kun koko raskaus, synnytys ja vauva-arki tähän asti ollut kivaa ja mielenkiintoista? :O
Aina kuullut vain tarinoita kuinka rankkaa se sit on,
mutta eihän tämä ole oikeasti yhtään rankkaa! :D

• Tykkää
Reactions: Orion-
Alkuperäinen kirjoittaja yök;24542858:
Kiva jos pystyt ajatteleen sen noin
Se vauva-arki on sitten tosi rankkaa ja sitä ennen on synnytys joka ei oo kivaa sekään

Ok musta vauva-aika oli parasta ja helpointa ikinä. ;) Ei se aina mene kuten sinulla.

no kyllä ihmetyttää, että jollakin tuossa tilanteessa on mielessä esittää innostuksessa tänne - laumaan pääasiallisesti negatiivisesti kommentoivia tuntemattomia. Eikö sulla oo läheisiä?!

[QUOTE="upi";24543084]no kyllä ihmetyttää, että jollakin tuossa tilanteessa on mielessä esittää innostuksessa tänne - laumaan pääasiallisesti negatiivisesti kommentoivia tuntemattomia. Eikö sulla oo läheisiä?![/QUOTE]Täällä minäkin oli kolmelta yöllä kun aamulla olin menossa sektioon, ei tullut mieleen soittaa siihen aikaan "hei mua jännittää/pelottaa/innostaa tms. :D

Miksi sulla on tarve täällä levitellä oloas. Luuletko, että täällä on hyviä ihmisiä? No,ei ole. Eikö sulla ole perhettä, jolle hehkutat omaa raskauttas. Täällä sut revitään kappaleiksi ja lapseskin syntyy ties minä -älä ihmeessä tänne tule raskauttas hehkuttaan. Todennäköisesti kuit olet samanlainen paperihahmo kuin täällä kaikki. Et oikeasti ole raskaana. Et ikinä ole tullutkaan raskaaksi, tai sitten lapses otettiin huostaan kun olit 20, siis noin 30 v sitten. tämä on sairas palsta, jos täällä on (muka) ihmisiä, jotka ei sitä ole tajunneet, häipykää täältä. Täällä ei ole ketään hyvää ihmistä!

Miksi sulla on tarve täällä levitellä oloas. Luuletko, että täällä on hyviä ihmisiä? No,ei ole. Eikö sulla ole perhettä, jolle hehkutat omaa raskauttas. Täällä sut revitään kappaleiksi ja lapseskin syntyy ties minä -älä ihmeessä tänne tule raskauttas hehkuttaan. Todennäköisesti kuit olet samanlainen paperihahmo kuin täällä kaikki. Et oikeasti ole raskaana. Et ikinä ole tullutkaan raskaaksi, tai sitten lapses otettiin huostaan kun olit 20, siis noin 30 v sitten. tämä on sairas palsta, jos täällä on (muka) ihmisiä, jotka ei sitä ole tajunneet, häipykää täältä. Täällä ei ole ketään hyvää ihmistä!
Suosittelen unta. :hug:

Jep, ihan varmaa kuuntelen tyyppiä jolla on noin loistava profiilikuva:D Ajatteletko että kaikki miehet haluaa sut heti pelastaa eskimoilta vai mitä? Hieno huppu. silti. Jospa kuitenkin aikuistuisit ensin ja varmistuisit, onko tuo "suloinen hupputeini! todella se kuva minkä haluat itsestäs antaa (tod näk kuvastaa älykkyyttäs täydellisesti) :D:D

Jep, ihan varmaa kuuntelen tyyppiä jolla on noin loistava profiilikuva:D Ajatteletko että kaikki miehet haluaa sut heti pelastaa eskimoilta vai mitä? Hieno huppu. silti. Jospa kuitenkin aikuistuisit ensin ja varmistuisit, onko tuo "suloinen hupputeini! todella se kuva minkä haluat itsestäs antaa (tod näk kuvastaa älykkyyttäs täydellisesti) :D:D

Se on kaulaliina. :) Tottakai miehet haluaa pelastaa mut eskimoilta! Ei siihen ajatuksia tarvita. :D Aikuistuminen tekee hyvää itse kullekkin. :D

Voi ei, kiitos piristyksestä! :laugh:

Yhteistyössä