Yrittäjiä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yrittäjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="yrittäjä";24532615]Onko täällä muita yrittäjiä? Haluatteko vaihtaa kokemuksia?

Itse olen avaamassa vauvoille verkkokauppaa.[/QUOTE]

Toivottavasti rupeat myös tuomaan maahan jotain uutta lastenvaatemerkkiä tai tavaramerkkiä tai jotain? Muuten noita vauvatarvike-nettibutiikkeja on pilvin pimein, täytyy olla jotain jolla erottuu.

[QUOTE="mie";24532668]Toivottavasti rupeat myös tuomaan maahan jotain uutta lastenvaatemerkkiä tai tavaramerkkiä tai jotain? Muuten noita vauvatarvike-nettibutiikkeja on pilvin pimein, täytyy olla jotain jolla erottuu.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Oletko lähtemässä yrittäjäksi vai puuhastelijaksi. Puuhasteluverkkokauppoja on Suomesssa tuhansia liikaa. Lopuksi aina asiakkaat jäävät ilman rahoja ja tilattuja tavaroita, yrittäjälle jää isot velat ja luottotiedot ovat menneet. Jos sinulla on pääomaa reilut 100.000,- + ammattitaitoa ja tuotetuntemusta ja reilusti voimia ja aikaa niin sitten vain menemään. Olen itse myynyt tavaraa näille puuhastelijoille ja oppinut ainakin työskentelemään perintätoimistojen kanssa ja kuuntelemaan itkeviä, entisiä puuhastelijoita, joiden rahat ja ystävät ovat menneet. Ostakoot nyt ulkomailta. Minä en myy.

Yhteistyössä