HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Herätty on jälleen. Olen ihan teini! Kuuntelen tässä Tehosekoitinta ja valmistaudun uuteen päivään.

Ihana syksy, ihana elämä, ihanaaaaaaaa...

Mie söin jogurtin, töissä vois ottaa kupin teetä.

kauhee miten aikaisin heräätte :whistle:

Mulla kun alkaa aamuvuoro ( 07.00), niin mä herään 05.00.

Mutta siis joo- huomenta vaan heränneille :wave:

Mun herätyskello soisi kello 5, mutta mä olen niin into piukeena, että heräsin hieman aiemmin omillani. Toisaalta, tänään on työpäivä nro 10 yhteen putkeen, joten tässä alkaa olla hieman väsykin. Lauantaina ehkä nukun seiskaan tai kasiin, kun vapaat viimein koittavat.

On kyllä aamuvirkkua porukkaa :) mä kun menen 7 töihin, soi kello 5.45. siinä juon kahvit, meikkaan ja laitan lapset vaatteisiin (ne ei jaksa pukee niin aikasi :D ) ja vien ne hoitoon. töissä syön aamupalan kun sitä ei kotona ehdi :D nyt yövuorossa, ihanaa 2h päästä pääsee kotiin!

Huomenta =)
Aamupala(paahdettua ruisleipää)täälläki jo syöty ja koira pissatettu.Ihanana yllärinä oli kissa yöl tuonu rotan kuistille =/
Vielä kuppi kahvia ja si töihi..iltapäivällä sit koiran lääkäri,saas nähä mitä sanoo...

Huomenta..! Kahvia nautiskelen ja yritän heräillä.. Töihin päin sais taas pian lähteä ajelemaan..

Kyllä muakin vähän ihmetyttää nää aamuvirkut :D Viikonloppuina nukun aina niin pitkään kun mahdollista, kun viikolla kertyy univelkoja.. En tie kuin paljon oikee tarvis unta et nukkuis tarpeeks.. Työaamuina ku meen 7 töihin nii kuitenkin herään 4.40, et kerkeen rauhassa juomaan kahveet ja heräilemään ku puol 6 jälissä saa jo lähtee ajelemaan..

Mulla se 7 - 8 h unta palloon ja sitten herään pirteänä :):)

Hyvä :) Mä oon kyllä miettiny sitäkin, et onko mulla vaan niin paljon kertynyttä univelkaa, etten sen vuoksi sitte herää itsestään, koska joskus esikoisen jälkeen mä vielä heräsin aamulla ihan pirteenä itsekseni ajoissa... Luulisin et mä vielä saan kaikki univelat kuittailtua ja saan joskus nousta 6 aikaan pirteänä hiljaiseen aamuun :)

Huomenta vaan kaikille :wave:

Tullaan nyt sitten tähän pinoon kerrankin. Mua tosin on valvottanut kipeä kurkku. Töitä piti aloitella/kokeilla saikun jälkeen huomenna, mutta nyt ei oikein näytä lupaavalta.

Huomenta..

itkua pukkaa,mutta kyllä se tästä.Saakutin eksä ei ole maksanut elareita,kela ei suostu käsittelemään kun on vasta yks kk vinossa..sossusta en saatana saa mitään,koska en suostunut ottamaan lapsen kesätienistä pois..Ja nyt pettää kunto tän taudin kanssa..

Voisko joku kiltti ampua mut???

Huomenta :wave:

Kahvilla aloittelen tässä päivääni. Vettä sataa eli se olis sitte autoillen duuniin.
Töiden jälkeen lupasin mennä tytön kans tutustumaan ip-kerhoon, huomenna sit alkaa se lysti hällä =)

Huomenta! :)

Jostain syystä heräsin itsekseni samoihin aikoihin kun mies. Jaksoin kerrankin tehdä SILLE leivät ja kahvin kun se aina tekee mulle valmiiksi. Oli ihana kölliä yhdessä aamu. Nyt se jo lähti töihin ja mä rentoudun. Kohta puuroa ja suihkuun. Ihania nää syysaamut! En malta odottaa ihania lumisia aamuja ja joulunaikoja. Sittenhän se esikoinenkin syntyy <3 Happy happy!

Huomenta!

Miehellä ku on aamuvuoro niin miun pitää kävellä lapset hoitoon. Ei tällä hetkellä niin hirveesti väsytä, mutta pitää alkaa koht taistelemaan esikoiseta ylös..se on hidas herääjä kans, niinku äitinsä. Mut mie sentään herään helpolla, tyttö on kai periny isältään sikeäunisuuden.

Laulavalle lomittajalle iso :hug: Tsemppiä, eikö sinuu kukaan joutais auttamaan?

Huomenta :)
Mulle tuntuu aika passeli herätysaika olevan toi 05.15. Herään suht helposti uuteen aamuun kellon soidessa. Joskus pidemmiltä unilta herättyä onkin sit ihan järkky olo aamuisin. Se n. 7h unta taitaa riittää minulle :)
Peiton alle olisi tosin voinut jäädä makoilemaan ja lukemaan vaikka kirjaa. Hyrr. Kylmä maailma :D

Huomenia, huomenia...

Paiskasin yhden kersan pihalle koulukyytiä odottamaan ja aion kerätä voimia AlQaidan herättelemiseen... se on helpolla tunnin urakka :whistle: Inhottavaa aloittaa jokikinen aamu sillä, että uhkailee, kiristää, maanittelee ja lahjoo tyypin hereille - tai edes pukeutumaan ja vääntäytymään autoon. Toisille herääminen on aina yhtä tuskaa, oli sitten nukkunut 4 tai 14 tuntia.

Huomenta!

Miehellä ku on aamuvuoro niin miun pitää kävellä lapset hoitoon. Ei tällä hetkellä niin hirveesti väsytä, mutta pitää alkaa koht taistelemaan esikoiseta ylös..se on hidas herääjä kans, niinku äitinsä. Mut mie sentään herään helpolla, tyttö on kai periny isältään sikeäunisuuden.

Laulavalle lomittajalle iso :hug: Tsemppiä, eikö sinuu kukaan joutais auttamaan?

Kiitos..
Suurin osa ympärillä olevista ihmisistä on töissä,joten apuja en päiviin saa.. Jospa tää tästä alkais sujumaan..

Huomenta, huomenta! Koulutuspäivä tänään sen jälkeen kaupungille tapaamaan ystävää pitkästä aikaa ja kiinalaiseen syömään. Ehkäpä hiukan shoppailua. :) Hyvää päivänjatkoa!

....Huomenta! Tsemppiä vaan kaikille aamuvuorolaisille, kyllä ootte kovia luita, kun saatte itsenne ylös jo ennen viittä. Itse herään vasta klo 7 ja kellon soittoon. Itsekin tästä pitäisi töihin lähteä ajelemaan. Niin ja LAULAVA LOMITTAJA: Kannattaa kysyä diakoniatoimistosta apua, jos tilanne on oikeasti huono, etkä saa muualta apua. Diakoniatoimisto voi antaa ruokarahaa ja/-tai maksaa laskuja.

Yhteistyössä