En tiedä nykyistä painoani, kuten sanoin niin vaaka ei ole mun ystäväni. Mittanauhaakaan en ole käyttänyt, joten en tiedä niitäkään mittoja. Mä oon käynyt vaa´alla joskus keväällä viimeksi ja silloin oli se -10kg (tai oikeastaan -16kg ) lähtenyt. Pituutta mulla on 160cm, vaatekoko xl tai l, riippuu vaatteesta. Ja tiedän olevani ylipainoinen, en sitä ole kieltänytkään missään kohtaa.
Harvemmin mä kenellekään marmatan mun kiloistani, oikeasti harvoin itsellenikään. Mä oon tosiaan pyrkinyt tykkäämään itsestäni tämmöisenä ja unohtamaaan laihtumispakon. Ehkä se kutistuminen onnistuu tällä metodilla kuin itsekseen? Syön vähähiilarisesti, oon syönyt jo yli vuoden ja aion tässä ruokavaliossa pysyä. Hiilareita en ole laskenut, mutta sen verran selkäytimessä tää juttu jo on, että uskon päivän hiilarien pyörivän 10-30 välillä riippuen päivistä. Pyrin syömään itseäni kuunnellen ja siten, että mulla on hyvä olla. Ja pyrin myös saamaan normaalin suhtautumisen ruokaan, joka mulla on ollut kauan kadoksissa. Tähän saakka on ollut kitukuureja ja ahmimisjaksoja vuoronperään, nyt oon ollut jo yli vuoden ilman kumpaakin. Ja se on mulle iso saavutus.
Ja kyllä mä tiedän ettei ulkonäkö ole kaikki kaikessa, mutta kyllä mä tiedän senkin että ensivaikutelmassa sekin vaikuttaa.
Kaipa tää tästä. Ehkä mä joku päivä hahmotan kehoni oikein, osaan suhtautua ruokaan normaalisti kuten muutkin ja olen onnellinen vartalossani. Siinäpä sitä tavoitetta kerrakseen. Mutta pakko sanoa, että olen mä noissa tässä kuluneen vuoden aikana kehittynyt, siitä hyvästä on pakko sanoa että hyvä minä :heart: Vielä on matkaa kuitenkin jäljellä.