Oonko mä ihan hirveä valas? :(

• Viestiketjun aloittaja Kuvat on
  • Ensimmäinen viesti
oooh
Mä näytän varmaan ihan samanlaiselta enkä ole ylipainoinen vaan normaalipainon ylärajalla (bmi 23,8). Tuota selkämakkaraa mulla ei ole ja käsivarret on ohuemmat. Mun silmiin ap ei näytä edes tuhdilta vaan ihan normaalilta. Apua, muakin pidetään varmaan lihavana, jos ap:täkin pidetään.

Tönt
olisi ihan kiva tietää paino ja pituus. mutta joo..vastaan pelkkien kuvien perustella. ylimääräistä on. jos viihtyy kropassa, niin mikäs siinä. luulen kuitenkin että viihtyisit paremmin jos laihtuisit vielä. näin luulen koska olet yrittänyt laihtua mutta jostain kumman syystä paino jumittaa.

jos päätät laihtua lisää tee se itseesi, ei jonkun miehen, takia.

lklklklklk
Et sä mikään valas ole. Olen itse suunnilleen samaa kokoluokkaa ja hyvin samanmuotoinen muutenkin. Siis että kilot jakautuneet varsin tasaisesti. Se tekee sopusuhtaisemmaksi eikä näytä yhtään niin pahalta kuin jos kilot ois yhessä paikassa kerääntyneenä. Itse ainakaan en tunne itseäni valaaksi vaan pyöreähköksi :) Mieskin on ihan tyytyväinen normaali mies. Ja jos se tuosta litomaan lähtisi niin en yhtään epäilisi etteikö ottajia olis ;)

"minä"
Kuule - iloinen ja mukava luonne on paljon tärkeämpää kuin millainen kroppasi on.

Jos marmatat peili ääressä kokoajan kilojasi ja voivottelet ulkomuotoasi, ei sitä kukaan mies jaksa.

Vaan jos olet positiivinen ja sinut itsesi kanssa niin kappas alkaa miehiä pörrätä ympärillä.

Naiset ne on kriittisempiä oman/toisten ulkonäö suhteen verrattuna miehiin. Toki nää trendi-pellet kaipaa rinnalleen prinsessoja(ja vaihtavat niitä kuin kalsareita), mutta jos ihan tavan mies kelpaa niin varmaan sellaisen löydätkin. Ei mitään hätää.

Kato, ei ne miehetkään aina niin priimaa ole ja samoin ikä meitä kaikkia koettelee - joten jos haet puolisoa, jonka kanssa istua joskus keikkustuolissa, niin ymmärtänet että ulkomuoto on aika toissijainen juttu. Tärkeintä on että yhdessä on hyvä olla - ei se että mitataan toista tönärin kanssa.

Et valas ole mut ylipainoinen. en usko et normi bmillä näyttää tuolta kuten joku väitti.

Toisaalta läski on paljon lihasta kevyempää, joten jos ei lihakset korvautuu läskillä ja omaa kevyen rungon, niin painoa ei välttämättä ole niin paljoa, kuin esim. bodaajalla. Mielestäni peili kertoo enemmän ja kuvassa ainakin nyttää olevan ylimääräistä. Mutta jokatapauksessa ei peliä ole menetetty. Kyllä toi kroppa varmasti miehille kelpaa.

"aapee"
En tiedä nykyistä painoani, kuten sanoin niin vaaka ei ole mun ystäväni. Mittanauhaakaan en ole käyttänyt, joten en tiedä niitäkään mittoja. Mä oon käynyt vaa´alla joskus keväällä viimeksi ja silloin oli se -10kg (tai oikeastaan -16kg ) lähtenyt. Pituutta mulla on 160cm, vaatekoko xl tai l, riippuu vaatteesta. Ja tiedän olevani ylipainoinen, en sitä ole kieltänytkään missään kohtaa.

Harvemmin mä kenellekään marmatan mun kiloistani, oikeasti harvoin itsellenikään. Mä oon tosiaan pyrkinyt tykkäämään itsestäni tämmöisenä ja unohtamaaan laihtumispakon. Ehkä se kutistuminen onnistuu tällä metodilla kuin itsekseen? Syön vähähiilarisesti, oon syönyt jo yli vuoden ja aion tässä ruokavaliossa pysyä. Hiilareita en ole laskenut, mutta sen verran selkäytimessä tää juttu jo on, että uskon päivän hiilarien pyörivän 10-30 välillä riippuen päivistä. Pyrin syömään itseäni kuunnellen ja siten, että mulla on hyvä olla. Ja pyrin myös saamaan normaalin suhtautumisen ruokaan, joka mulla on ollut kauan kadoksissa. Tähän saakka on ollut kitukuureja ja ahmimisjaksoja vuoronperään, nyt oon ollut jo yli vuoden ilman kumpaakin. Ja se on mulle iso saavutus.

Ja kyllä mä tiedän ettei ulkonäkö ole kaikki kaikessa, mutta kyllä mä tiedän senkin että ensivaikutelmassa sekin vaikuttaa.

Kaipa tää tästä. Ehkä mä joku päivä hahmotan kehoni oikein, osaan suhtautua ruokaan normaalisti kuten muutkin ja olen onnellinen vartalossani. Siinäpä sitä tavoitetta kerrakseen. Mutta pakko sanoa, että olen mä noissa tässä kuluneen vuoden aikana kehittynyt, siitä hyvästä on pakko sanoa että hyvä minä :heart: Vielä on matkaa kuitenkin jäljellä.

se sama
Toisaalta läski on paljon lihasta kevyempää, joten jos ei lihakset korvautuu läskillä ja omaa kevyen rungon, niin painoa ei välttämättä ole niin paljoa, kuin esim. bodaajalla. Mielestäni peili kertoo enemmän ja kuvassa ainakin nyttää olevan ylimääräistä. Mutta jokatapauksessa ei peliä ole menetetty. Kyllä toi kroppa varmasti miehille kelpaa.
Ihan itseeni vaan peilasin kun mun bmi on jotain 24, en ole lihaksikas, olen lyhyt ja silti olen huomattavasti ohuempi joka paikasta kuin ap. onhan toki jokainen eri mallinen, mut mä näytin ehkä tuolta kun olin juuri synnyttänyt ja painoin n. 75kg. ja olen siis 158cm pitkä..

mut siis ei todellakaan peliä ole menetetty! ei tuo vartalo ruma ole, on vyötärö ja muutenki muodokas. sitäpaitsi ulkonäkö ei ole se tärkein asia.

Yhteistyössä