Oonko mä ihan hirveä valas? :(

• Viestiketjun aloittaja Kuvat on
  • Ensimmäinen viesti
Kuvat on
Toisinsanoen oonko mä niin lihava, että oon ihan out sinkkumarkkinoilta? Ja joojoo, mä oon ollut laihiksella viimeisen vuoden, mutta tämmöisenä vaan pysyn. Kymmenen kiloa on kadonnut, sekin työllä ja tuskalla. Joten ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin tottua olemaan tämän kokoinen, ehkä mä sitten joskus viiden vuoden päästä olen päässyt normaalipainoon :(

Mutta niin. Oonko mä oksettava ja ällöttävä läski, josta ei kiinnostu normaalit miehet, vaan ainoostaan feederit ja ne pervot jotka kiihottuu läskivuorista?

(Huono päivä tänään, sori.. :( )

Aijaa.com - 8590130.jpg

nooo
Valas et ole, pyöräkkä kylläkin, mutta osta hyvä ihminen kunnolliset, kyvin istuvat tissiliivit. Tuollaiset on kamalia, jotka selästä menee poimulle ja edestä tulee sellaiset vekit kainaloihin. Koko on liian pieni.

Miun mielestäin
Kuvien perusteella en sanois sua miksikään valaaksi. Musta näytät ennemminkin pyöreältä tai rehevältä. Uskon, että on moniakin miehiä (ihan normaaleja siis), jotka pitää sun vartaloa kauniina.
Tsemppiä kuitenkin laihdutusurakkaan jos sitä jatkat!

Mun mielestäni sulla on varsin kiva kroppa, ottaen huomioon sen, että sitä ylimääräistä löytyy. Vaikka sulla on ylikiloja, niin sulla on silti tosi hyvänmallinen kroppa. Sulla on kilot melko tasaisesti...mulla ne on kaikki tuossa keskikropassa.

Kroppasi ei ole este suhteelle, mutta pääkoppasi saattaa olla. Jos et itse pidä itsestäsi, voi se olla muillekin vaikeaa. Kun se säteily kuitenkin lähtee sieltä omien korvien välistä :)

"vieras"
Jos kuule pelkkä paino ja ulkonäkö määrittäisivät "arvosi" parisuhdemarkkinoilla niin kuinkas sitten mm.Prinsessa Madelinen, Liz Hurleyn jne jne. miehet ovat juosseet vieraissa?
Mietipäs itse minkälaisten ihmisten seurassa viihdyt ja haluat viettää aikaa. Ulkonäkö ei liene tärkeimpiä kriteereitä?

Hmm..
Ihan nätti vartalo sinulla on. Korosta parhaita puolia ( rintoja) ja peittele ongelmakohtia. Harvan kroppa täydellinen vaikka olisi kuinka laiha. Sama pätee myös heidän pukeutumiseen :)

Et ole valas. Itse asiassa itselläni on aika paljon saman näkoinen vartalo. Sitä en pidä kovin kauniina, mutta mielestäni sinä olet ihan hyväkroppainen leidi ;) Leuka pystyyn vain! Miehet tykkää ihan varmasti. Pääasiahan on, että itse tykkäät!

kirsulit
Olet sä tuhti. Mutta jollet ole photoshopannut kuvia, sulla on kaunis vartalo. Itselläni on kuunkelmeä valkoinen iho ja se on karmeeta. "Tumma" iho antaa paljon anteeksi ja peittää raskausarvet yms. Harrastatko ap jotain kiinteyttävää liikuntaa säännöllisesti? Monesti se auttaa, ei tarvi sanan varsinaisessa meikityksessä "laihduttaa".

Hieno saavutus tuo -10kg! Nyt vain mielialaa parantamaan ja itsetuntoa etsimään, kyllä se siitä! Kamppailen itse samojen asioiden kanssa ja olen saman muotoinen, kuin sinä. Olen kuitenkin ihan simpsakka lady ja varmasti kelpaisin, jos sinkuksi jäisin ;) Tsemppiä! Älä masennu! :hug:

lkfgj
ite ole varmaan aika samaa kokoluokkaa ja kyllä mulla mies on ja jos se tosta lähtis niin tarjokkaitakin... toki olen ylipainoinen, kuten säkin, sitä on turha kieltä, mutta ei se estä ihmisiä rakastamasta sua sellaisena kuin olet. enemmän sun ajatukset, asenne ja oma mielipide ittestäs nyt varmaan pidättelee.

ja ite ole tavallaan "luovuttanut" laihduttamisen osalta, koska se ei vaan tunnu luonnistuvan... pyrin nyt elämään vähän terveellisemmin.. se tuntuu helpommalta, koita samaa lähestymistapaa. en seuraile mitenkään painoa, enkä ota stressiä, koitan vaan tehdä vähän enemmän terveellisiä valintoja ja toivon että vuosien kuluessa se sitten auttaisi edes jotain.

Kuvat on
En ole photoshopannut, en osaa. Ja mitä järkeä siinä muutenkaan olisi tässä tapauksessa?
En mäkään enää "laihduta", olen muuttanut ruokavaliotani ja elämäntapojani terveellisimmiksi ja jos sitä kautta paino putoaa niin kiva. Jollei, niin ei sitten. Vaa´alla en viitsi enää käydä, se vaan masentaa kun mitään positiivista ei tapahdu. Liikuntaa tulee arkiliikunnan mukana, lisäksi työni on hyvin fyysistä. Satunnaisesti innostun lenkkeilystä, zumbasta, joogasta, uinnista ja pilateksesta. Mutta en niitä säännöllisesti harrasta.

Mulla on kuule vielä enemmän ylimäärästä ja vielä tossa keskivartalossa, toisin kun sulla jolla on melko tasasesti se ylimääränen eikä ole ikinä ollut ongelmaa miestä saada, nykyäänkin onnellisesti naimisissa, yhden lapsen äiti ja toinen tulossa :D ei kaikki ihmiset ole niin pinnallisia kun tv:ssä annetaan ymmärtää ja ainakin itse pidän tuollaista terveen näköstä ja jopa hieman pyöreämpääkin vartaloa sata kertaa kauniimpana kun niitä langanlaihoja, anorektisen näköisiä huippumalleja, prinsessamadeleineja ja muita naisia jotka kroppanssa puolesta näyttävät lähinnä pieniltä pojilta..

Yhteistyössä