tun
Tämä on hyvä aihe. Toinen olisi aihe jossa käsketään jokaisen miettiä mitä itse tekee väärin parisuhteessa. Eli kohdentaa keskittymisen omaan itseensä, puolison silmin.
Juu, olen kyllä samaa mieltä siitä riitelemättömyydestä Tarkoitin vain sitä, ettei aleta sitten toista mollaamaan ja tökkimään..Mutta ehkä on hyvä rikkoa tabua jossa riiteleminen on muka pahasta parisuhteessa. Se on asia mikä sairastuttaa monen suhteen, ja siksi oikeastaan voi ajatella positiivisena sen että riitely nostetaan normaaliksi asiaksi onnellisessakin parisuhteessa. Kun se ei ole parisuhdetta määrittävä tekijä.
Niinpä.Tämä on hyvä aihe. Toinen olisi aihe jossa käsketään jokaisen miettiä mitä itse tekee väärin parisuhteessa. Eli kohdentaa keskittymisen omaan itseensä, puolison silmin.
Ei vaan mene ristiin,ollaan sitä joskus itsekkin ihmetelty mutta kait me vaan ollaan niin joustavia molemmat tai samanlaisia.Yhdellä kädellä on laskettavissa tiuskasut tän suhteen aikana.Yhdessä ollaan oltu 8-vuotta,Eikö teitä kiinnosta riidellä, vai eikö teillä vain mene sukset koskaan ristiin? Kauanko olette olleet yhdessä?
Meillä kyllä riidellään, mutta iinkuin sanottu, aina puhutaan asiat halki kuitenkin
Näin itsekkin ajattelen,ja moni arjen pieni ongelma hoidetaan sillä huumorilla ja itse olen huomannut että ne asiat menee sillä tavalla sille puolisollekkin paremmin perille.Ei tule sitä puolustautumista yms.Mikäs siinä sitten, jos ei vaan ole mitään purnattavaa
Tässäpä fakta: Kaikki suhteet eivät ole kestäviä.
Piste.