LÄSKIN SULATTAJAT vko 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Chef....163cm....LP 85kg....NYT 76,9kg...-1,5kg

Juudith...168cm.....LP 88,1kg....NYT 89,2kg...

Kyy....162cm.....LP 98,8kg....NYT

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 80.4kg...-400g

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT 87,2kg...

Mörkö....163cm....LP 96,7kg....NYT 71,9kg...

NirppaII....168cm....LP 82kg....NYT 81,5kg....

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 68,2kg...

Parsekki....163cm....LP 85,8kg...NYT 67,5kg...

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 69kg...-200g

Pupeltaja.....173,5cm.....LP 98,5kg....NYT 97,3kg....-200g

:).....166cm....LP 89kg......NYT *UUSI*

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Taas plussaa!! :headwall: Täällä ei nyt suju ollenkaan! Huomenna on serkun häät, sovitaan et niiden jälkeen ryhdistäydyn ja ens pe on paino laskenut! Pakko olla, ei tästä muuten taaskaan tuu mitään! :kieh:

Minä olin jo painunu epätoivoon tässä joitaki päiviä sitten, kun paino alkoi vaan nousta, mutta näin sitä vaan ryhdistäydyttiin ja taas on laskusuunta. :)

Tänään paino 80.4 kg, eli -400g!

Eiliset lenkkeilyt unohtu, mutta poljon sentään kuntopyörällä. Tänään sitten käydä ihan kunnon hikilenkillä.

Vitsi miten kiva oli pitkästä aikaa kattoo tätä ketjua ja huomata miten älyttömästi teil on paino pudonnu noista lähtöpainoista. =) Jospa tosta sais itellekin vauhtia lenkkipolulle, vaikken ikävä kyllä osaakaan laihduttaa. :(
Tsemppiä teille kaikille jatkoonkin! :flower: Ja muistakaa aina katsoa sitä metsää puilta sillon ku paino junnaa tms. Varmasti jokaisen kunto on nousussa vaikka painokin olis ;) ja koko ajan meette terveenpään suuntaan vaikka se ei joka kerta vaa'alla näkyiskään. :)

Aamunpaino 69.0kg tasan, hitaasti hitaasti...

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon ja syksyyn.. Täällä on niin kiire että koko ajan jää joku asia vaiheeseen tai kokonaan tekemättä :(

Hei olen Chef, olen ylipainoinen. Mutten meinaa olla sitä enää kauaa.

Painonpudotuksen aloitin tasan 5 viikkoa sitten ja oma punnituspäiväni onkin aina näin lauantaisin, joten postaan itseni mukaan aina päivän myöhässä. Kiloja on karissut nyt 8,1...mutta matkaa on vielä jälellä tuo sama määrä suunnilleen tuplaten.

Chef.......163 cm.......LP 85 kg.........NYT 76,9 kg.....-1,5 kg.

Mulla on sellaisia hassuja tavotteita joihin pyrin, eli en ajattele suoranaisesti sitä, että haluan päästä johonkin tiettyyn painoon, joka tulee olemaan se lopullinen ylläpitopaino. Aluksi mulla oli tavoitteensa 5 kilon pudotus. Se lähti 3 viikossa, jonka jälkeen asetin uuden 5 kilon tavoitteen. Ja sinne on nyt matkaa sen 1,9 kiloa.
Siitä seuraava tavoite on 1,5 kilon pudotus, jonka jälkeen painan vähemmän, kuin mitä viimeiseen 4 vuoteen. Ja seuraava tavoite on 3,5 kilon päässä, jolloin paino on pudonnut kokonaisuudessa 15 kiloa ja saan avata yllätyslaatikon. Mulla on äitiyspakkauspahvilaatikollinen vanhoja, liian pieniä vaatteita joista suurimpaan osaan mun pitäisi tuolloin mahtua. En muista enää lainkaan mitä vaatteita siellä on, joten se on sitten kiva yllätys, kun saan sen laatikon avata. Lapsellista, mutta ah niin tsemppaavaa :D

Pudotan painoa syömällä radikaalisti vähemmän, kuin ennen. Herkkujen kohdalla en ole totaalikieltäytyjä, eli jos tekee herkkuja mieli, syön niitä. Mutta ei juuri tee, sillä vaakalukeman saaminen alaspäin on tällä hetkellä suurempi nautinto, kuin ne herkut :)

Mitkään juhlat tms. eivät myöskään pilaa diettiäni, sillä mulla on lupa possutella vähän enempi, jos on jotakin arjesta poikkeavaa. Seuraavana päivänä sitten vaan niskasta kiinni ja taas tositoimiin.

Liikuntaa en harrasta lainkaan, koska ei siihen vieläkään fyysisesti kykene. Mutta josakin määrin liikunta on tarkoitus tuoda painonhallintaan mukaan, kun siihen taas kykenen.

Hei Chef! Tervetuloa mukaan! :D Sulla on mun mielestä ainakin hyvät tavoitteet, varmasti motivoi hyvin. Ja hieno pudotus sulla jo takana ihan omin avuinkin!

Mä päätin nyt aloittaa tän laihiksen "uudelleen" puhtaalta pöydältä. Kirjasin tuonne aloituspainoksi järkyttävän lukeman, minkä sain vaa'alta eilisiltana viikonlopun häiden juhlinnan ja kamalan krapulan jälkeen. :ashamed: Olo oli niin hirveä, että sen haluaisi unohtaa, mutta päätinkin muuttaa tuon lukeman aloituspainoksi, jotta en unohda missä lukemissa ollaan käyty! Tuo kun on isoin paino minulle ikinä! Enkä todellakaan halua enää koskaan nähdä sitä vaa'allani. Joten nyt tuli potkua tähän painonpudotukseen.

Itse pudotan seuraavan kaavan mukaan, tuloksista en voi vielä sanoa, kun on vasta alussa tämä urakka. Mutta siis, tässä minun metodini, jos joku muu kokee sen myös hyväksi, niin saa kopsia! :D

Aamulla: herätys klo 7, aloeveraa 50ml + hetken kuluttua Wellness pirtelö 1,5dl. Lenkille n. klo 8. Lenkin jälkeen aamupala: soijajogurtti + marjoja, vehnäleseitä, pellavansiemenrouhetta, leipä (täysjyvä, yleensä ruisleipä, joskus myös 100% kaura), päälle ingmariinia, salaatinlehti, kananmuna, kurkkua ja toisinaan myös paprikaa. Teetä ja vettä, 1 hedelmä.

Lounas: n. klo 12 salaatti/keitto (ruokaisia kumpikin), Wellness pirtelö ½h ennemmin

Päivällinen: n. klo 17, kasviksia (yleensä joku wokki) ja lihaa/kalaa/kanaa (n. 100g), kasvisten päälle oliviiöljyä ja suolaa, Wellness pirtelö ½h ennemmin

Iltapala ja välipala on vielä tarkemmin miettimättä, mutta jotain pientä, esim. hedelmiä tai rahkaa.

Joka päivä siis tuo aamulenkki ja sit aion aloittaa ystävän kanssa käymään tiistaisin kahvakuulatreeneissä ja maanantaisin käyn yhdessä laihdutusryhmässä ja siellä liikumme ainakin joka toinen viikko. Uinnista tykkään kanssa, pitäisi saada se myös sisällytettyä taas jollekin viikonpäivälle. :D Ja siis tämä ohjelma alkaa tänään, aiemmin olen pyrkinyt tähän, mutta lusmuillut ja syönyt herkkuja enkä ole harrastanut liikuntaa, mutta nyt siis näillä eväillä eteenpäin. :D Ja seuraavat juhlat on tiedossa 22.10. että siihen saakka vältän herkkuja, alkoholia yms. muuta mitä ei listalla ole.

Viimeksi muokattu:
Kuinka kauan oot ollut tässä mukana? Kun löysin tällaisenkin... sulla painoa 15kg vähemmän tuolloin? http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1578585-laskin-sulattajat-viikko-13-a/

Kyy: Kiitos. Toistaiseksi pudottaminen on ollut helppoa, mutta saas nähdä kauanko se jatkuu helppona :D

Eilen leivoin sämpylöitä ja omenapiirakkaa. Olin päättänyt, että syön piirakkaa vasta tänään, sillä olin eilen syönyt jo ihan riittävästi...mutta jotenkin sitä sitten vaan tuli hipsittyä sinne jääkaapille :whistle: Onneksi se ei ollut mitenkään erikoisen hyvää, joten ei tee enää tänään mieli.

Sallin tosiaan itselleni herkutteluja, kunhan herkuittelu pysyy kohtuudessa, eikä ole jokapäiväistä. Eilen remppasin kämppää 6 tuntia putkeen hiki hatussa, joten eiköhän siinä yhden omenapiirakan kalorit kuluneet pois :)

Kävin kaapista (en siitä laatikosta) hakemassa eräät housut joita en ole koskaan käyttänyt, kun en ole niihin mahtunut. Nyt ne mahtui. Joskin ovat niin isot, etteivvät enää istu nätisti jalkaan. Mutta tämä on kyllä tässä kohtaa pelkästään positiivista!

Moikka!
Minä haluaisin uutena mukaan :) Itseasiassa olen nyt vasta luonut tunnukset koko keskustelupalstalle, niin tämäkin menee vielä harjoitteluna :p Jos siis törppöilen ja teen jotain hankalasti, niin neuvoa aina saa.

Pituutta minulle voi merkitä 166 cm ja painoa tänä aamuna otetun lukeman mukaan tasan 89 kg (!!!). Nyt siis täytyy oikeasti alkaa tekemään näille makkaroille jotain. Toivottavasti saan täältä motivaatiota ja pysyn edes vähän hommassa kärryllä :)

Kuinka kauan oot ollut tässä mukana? Kun löysin tällaisenkin... sulla painoa 15kg vähemmän tuolloin? http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1578585-laskin-sulattajat-viikko-13-a/

Juu, oon ollu mukana aiemminkin ja silloin paino putosikin äkkiä kun olin pussikuurilla. Valitettavasti piti todeta ettei oikotietä onneen ole ja kilot tulivat takaisin korkojen kera. :/ Että nyt sit pyritään niihin oikeisiin elämäntapamuutoksiin ja ei, se ei käykään sitten nopeasti ollenkaan.. Tässä ketjussahan ei ole yhtä ainoaa tapaa pudottaa painoa, vaan jokaisella on se oma tapansa. Ja ketjussa saa olla mukana niin kauan kuin tykkää ja vaikka välistä jäis pois, niin aina saa tulla takaisin. :D Ja minä oon ite pitänyt ketjua pystyssä nyt toista vuotta, jos oikein muistan. Ja ite en sinä aikana oo onnistunut muuta kuin jojoilemaan, mutta parempi sekin kuin se, että paino olisi koko tuon ajan vain noussut. :D

Kiinnostaisi tietää, että onko porukalla olemassa jo tavoitepainoja?

Itselleni olen tämän hetkiseksi tavoitepainoksi asettanut 75 kg, silloin olisin jo tyytyväinen (vaikka 70 kg olisi kanssa mukava saavutettava). Ennen taivoitepainoa täytyy läpäistä osatavoitteet, joista seuraava on 85 kg. Tähän painoon pääsinkin jo keväällä, mutta sitten kesä, kuumuus, laiskuus ja kaikki ihanat kesäherkut iskivät vyötärölle. Keväällä ostetut farkut sopivat tällä hetkellä vaivoin. Mainittakoon vielä, että keväällä (maalis-huhtikuussa) paino oli 91 kg eli pikkusen on jo alaspäin päästy.

Joku kyseli, mitä menetelmiä laihdutuksessa käytetään. Omalta osalta voin mainita aika perinteisen "kuluta enemmän, syö vähemmän". Sen lisäksi tarkkailen herkkujen popsimista ja yritän leivän ystävänä vähentää senkin puputtamista. Pyrin valitsemaan oikean ruoan höttöjen sijasta. Niillä toistaiseksi mennään.

Viimeksi muokattu:
Kiinnostaisi tietää, että onko porukalla olemassa jo tavoitepainoja?

Itselleni olen tämän hetkiseksi tavoitepainoksi asettanut 75 kg, silloin olisin jo tyytyväinen (vaikka 70 kg olisi kanssa mukava saavutettava). Ennen taivoitepainoa täytyy läpäistä osatavoitteet, joista seuraava on 85 kg. Tähän painoon pääsinkin jo keväällä, mutta sitten kesä, kuumuus, laiskuus ja kaikki ihanat kesäherkut iskivät vyötärölle. Keväällä ostetut farkut sopivat tällä hetkellä vaivoin. Mainittakoon vielä, että keväällä (maalis-huhtikuussa) paino oli 91 kg eli pikkusen on jo alaspäin päästy.

Joku kyseli, mitä menetelmiä laihdutuksessa käytetään. Omalta osalta voin mainita aika perinteisen "kuluta enemmän, syö vähemmän". Sen lisäksi tarkkailen herkkujen popsimista ja yritän leivän ystävänä vähentää senkin puputtamista. Pyrin valitsemaan oikean ruoan höttöjen sijasta. Niillä toistaiseksi mennään.

Mulla on tavoite päästä alle 60kg:n. Mutta se on sit joskus tulevaisuudessa, nyt ensiksi keskityn siihen, että saan painon alle 90kg:n. Tuntuu olevan sitkeässä, mutta jouluun mennessä haluan tuon tavoitteeni saavuttaa. Katsellaan siitä sit eteenpäin uusia välitavoitteita. :D Ja mulla ei oikein mahdu enää mitkään vaatteet päälle (tai niitä mitkä mahtuu on huomattavasti vähemmän kun niitä mitkä ei enää mahdu) ja oon päättänyt, että en osta enää yhtäkään ISOMPAA vaatetta itselleni, vaan noihin vanhoihin on mahduttava! Niitä on kuitenkin niiiin paljon tuolla laatikoissa..

• Tykkää
Reactions: chef
Mun tavoite alunperin, kun painoin n. 95 kg, oli 65 kg. Nyt olen kutakuinkin siinä painossa ja uusi tavoite on 55 kg. Luulen sen olevan lopullinen tavoitteeni.

Olen pudottanut painoa syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän. Mitään kieltoja en ole asettanut itselleni mitä ruokavalioon tulee, vaan olen syönyt sitä mitä on mieli tehnyt. Tärkein seikka mulle tässä painonpudotuksessa on ollut muutos ajattelutavoissa, en siis elä enää syödäkseni vaan syön elääkseni. Ruoka oli mulle väline käsitellä ja tukahduttaa tunteita. Nyt se elämänvaihe on ohi ja voin paremmin niin henkisesti kuin fyysisestikin :) Lisäksi lakkasin stressaamasta painoni vuoksi ja siirsin ajatukset painosta ja ruoasta muualle.

Mulla tavoitepaino on näin aluksi 75 kg, mutta sitten tuosta olis vielä edettävä 70 kiloon. Mulla on motivaatio nyt niin korkealla, että uskon nuittenkin kilojen lähtevän. :)

Tekniikka tässä laihdutuksessa on; liiku enemmän, syö vähemmän. Varmaan aika monella myös sama. :D
Nyt vaan on jotain pientä jumitusta painossa havaittavissa. :/ Toivottavasti alkaa taas pian tippua.
Mun mieskin alkoi laihduttamaan kaverina, joten nykyään on lenkkeilyseurana sekä mies että lapset rattaissa. :D Saas nähä kauanko ukko jaksaa olla innostunut tässä laihdutusprojektista.

täällä taas.Heinäkuun syöpöttelin taas kuin possu ja nyt olen sitten reilun viikon karpannut.Joten lähtöpainokseni voisin laittaa 22.8 punnitun 68,4.Pituutta on 167.Tavoitteena olis -5kg.

Yhteistyössä