[QUOTE="minä";24513088]Epänormaalia tuossa on vain sinun suhtautumisesi. Ikävää, ettet itse tajua sitä.
Mutta oli miten oli, sinun mielestäsi sinulla on kamala anoppi. Näin ulkopuolisena minun mielestäni sinun anopillasi on kamala miniä.
Joku aikaisemmin sanoi, että anopin ja miniän suhteen pitäisi olla tasa-arvoinen. Epäilen, että tässä on se monen tämän ketjun anoppi-miniä -suhteen ongelma. Ei ymmärretä sitä, että anoppi ja miniä eivät koskaan ole tasa-arvoisia. Anoppi on anoppi, miniä on minä. Vaikka anoppi pitäisi miniää tyttärenään, ei miniä voi koskaan käyttäytyä yhtä suorasukaisesti anopille. Tosi kurjaa, että monet tämän päivän nuoret naiset eivät yksinkertaisesti enää tajua tätä.
Lopetan nyt kirjoittamisen tähän ketjuun, sillä tämä on kun seinille puhuisi. Teillä on mielestänne kamalat anopit ja itse olette vain viattomia omaa reviiriä puolustavia uhreja joiden käsivarsilta nuo hirviöanopit yrittävät riistää teidän lapsianne. Ihan miten vain, mutta muistakaan se, että "minkä taaksenne jätätte sen edestänne löydätte"...[/QUOTE]
Niin samaa mieltä! Ai kauheaa anoppi sanoi, että hän on vähän kuin äiti.. Englanniksi anoppi on muuten mother in law, eli vähän kui äiti. Eikö? Näiden juttujen perusteella ap:n anoppi ei vaikuta ihan kauhealta. Ok, salassa pidettävien asioiden levittely ym on ikävää, mutta enemmän ap:n asenne tuntuu olevan pielessä. Monet esimerkit ovat mielestäni täysin normaalia käytöstä, eivät ilkeän anopin kiusantekoa. Omaa asennetta tulisi tarkistaa ap:n tapauksessa mielestäni aika rajusti.
Ei voi muuta sanoa kun voi anoppi parat
Toivottavasti nämä valittavat miniät muistavat omat opetuksensa itse tulevaisuudessa anoppeina ollessaan. Älkää ihmetelkö jos teidät suljetaan lapsienne ja lapsen lapsienne elämästä. Voihan olla, että oli miniälle liikaa kun sylittelitte ja pussailitte MINIÄN vauvoja. Eihän niin saa tehdä koska ne ovat MINIÄN omia mussukoita, eivätkä mummot saa heidän elämäänsä osallistua.