Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)


Toinen raskaus vkot tais olla 32


Toinen raskaus vkot ei taija olla ylhäällä.. Pitää vielä tarkistaa..Oisko 36+2


Kolmas raskaus ja vkot ei oo muistissa


Tässä kans kolmas raskaus ja vkot 37+6 ja syntyi 38+0


Tässä vkot37+6
 
Tulen tänne joukkoonne vähän kyselemään, että mistä te oikein pystytte arvaamaan kumpi on tulossa? Siis onko tyttömasu jotenkin pystympi vai kuinka? Poikamasu ei näy takaa katsottuna?

Mutta täytyy sanoa, että on todella hienoja masun kuvia!
 
PikkuHöttiäinen, niinhän sitä puhutaan, että tyttömasu a)leviää myös sivuille b)on pyöreä, kun taas poikamasu a)ei näy takaa b)on suipompi. :)


Minulla ainakin pitää paikkaansa tuo, eli täältä tulossa poika.
 
Mulla kolmas raskaus menossa. Yksikään masu ei ole takaata näkynyt ja muotokin ollut sama. tyttö ja poika löytyy jo.

Kehon rakenne vaikuttaa aika paljon tohon muotoon. Minä ja siskoni ollaan molemmat poikamasusta tulleita ;) Myös meidän lapsia on pojiksi veikkailtu, oma olo kuitnekin ekrtonut totuuden :)
 
MINTYNEN kiitos kovasti selvennyksestä! Sitä on noita vertailuja kuullut vaikka kuinka monesti, mutta en ole sitten oikein pistänyt itse merkille/korvan taakse. Mutta nyt kun itse on raskaana, niin jotenkin mukava arvuutella masun muodoista, että kumpi on sitten tulossa.. Sukupuolta kun en halua tietää etukäteen! Mutta masua ei mulla vielä ole näkysällä, joten arvuuttelut jäävät sitten vähän myöhemmälle :D

Santtu81 juu, eihän tuo vatsan seutu kaikkia paljasta, niin kuin sanoit.. mutta mukava arvuutella! =) Mun mielestä minunkin suvun naisista aika moni on saanut vatsanmuodon perusteella juuri toista sukupuolta olevan lapsosen. Siinähän onkin yllätystä kerrakseen, jos kaikki sanoo, että poika sieltä tulee, mutta sitten synnytyssalissa kätilö ilmoittaakin uuden tulokkaan olevan tyttö!! :D
 
Viimeksi muokattu:
Tässä minun, otettu öö edellispäivänä 20+0 kunniaksi. Pienihän tuo vielä on, mutta haastetta teille arvailijoille ;) Eilen saatiin siis itse tietää, kumpi tulossa ja kyllähän oma veikkaus meni aivan nappiin :)

Minnuskalle pojua veikkaisin. Eltsulle tyttö. mo308 poika. Britney poika. MLM tyttö. Mintynen poika. Siinä mun arvaukset :) Tulkaapas sitte jossain kohtia kertomaan menikö oikein ^^
 
Kuopuksen masukuvia rv 29 (saa arvata kumpi tuli ne jotka eivät jo tiedä ;) )

katso liitettä 12879katso liitettä 12880

ja uusin tulokas rv 27+5

katso liitettä 12881katso liitettä 12882katso liitettä 12883

Mitäs siis veikkaatte tällä kertaa?

*hipsii miettimään muiden kuvia*
Ja näistä kuvista.... poika syntyi 20.8.2011 :heart:

Tässä vielä torstaina otettu kuva, kun la hän syntyi:

katso liitettä 13513

ps. Entinen kuopus on siis poika myös :)
 
Viimeksi muokattu:
Tässä minun, otettu öö edellispäivänä 20+0 kunniaksi. Pienihän tuo vielä on, mutta haastetta teille arvailijoille ;) Eilen saatiin siis itse tietää, kumpi tulossa ja kyllähän oma veikkaus meni aivan nappiin :)

Minnuskalle pojua veikkaisin. Eltsulle tyttö. mo308 poika. Britney poika. MLM tyttö. Mintynen poika. Siinä mun arvaukset :) Tulkaapas sitte jossain kohtia kertomaan menikö oikein ^^
Et tainnut lukea tuota tekstiä kuvan alla, eli tosiaan selvä poikamaha eikä näy takaa ollenkaan(hassua miten mulla on niin selvä vyötärö vielä 35+-viikolla), ja poika tulossa. :)
 

Yhteistyössä