Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

"nana"
Miten jotkut saa noi pahat arvet ja selluliitit. ettekö te tee mitään muta kun maa ja syö. mulla rv 27 ja painoa tullut lisää noi 5 kiloa selluliittiä ja arpia ei oo tullut vaikka en pusty juoksemaan. rasvaa on kulunut yhdeksänpurkkia ja uimassa oon käynyt muutamankerranviikossa ja vettä ja kasviksia kuluu roppakaupalla. pidän yhtä herkkupäivää viikossa kun muuten jää oikee ruoka syömättä. ei millään pahalla, mutta mielestäni rakaana ollessa pitää kiinittää omaan terveyteensä ja hyvinvointii kaksinkertainen huomio.
 
"piia"
Samaa mieltä, kun pitää itsestä hyvää huolta niin vauvakin voi mahassa paremmin. Tuntuu että suurin osa naisista vaan makaa ja mättää roskaruokaa naamaa ja pitää raskauta tekosyynä kun lihoaa. Synnytyksestäin palautuu nopeammin kun ei ole mikään mätisäkki.
 
Aika asiattomia kommentteja Nana ja Piia! mun mielestä kenelläkään ei ole oikeus arvostella kenenkään selluliittejä ja raskauarpia. Varsinkaan, kun esim raskausarpiin ei pysty välttämättä itse mitenkään vaikuttamaan. Toisille niitä tulee helpommin, kuin toisille. Samalla tavalla kuin selluliittia.
Ja jokainen meistä kantaa vartalonsa itse!

Mun mielestä tollaset kommentit voi jättää ihan sinne omaan suuhun , eikä tarvitse tulla arvostelemaan yhtään ketään!
 
  • Tykkää
Reactions: Starangel
Musta tuntuu, että Nana ja Piia on kaksi samaa ihmistä, 3 min kirjoitusvälistä ja samanlaisista kirjoitusvirheistä päätellen. Siellä joku teinityttö taas koittaa kuittailla, hohhoijaa. Meneppä nyt ensin takaisin kouluun ja opettele kirjoittamaan ja samalla vaikka hieman käytöstapoja.
 

Yhteistyössä