[QUOTE="vieras";24500560]Enpä ole tainnut tehdä viimeisen 2 vuoden aikaan mitään ilman lapsia míehen kanssa kahden. Ehkä olen kerran tai kaksi ollut ulkona syömässä todella pikaiseen. Olen kyllä kahden miehen kanssa ollessani gradua kirjoittanut miehen katsoessa leffaa samalla kuin minä kirjoitan. Lapsi on ollut hoidossa silloin. Viimeksi oltiin kahden vapaalla kun lapsi ei ollut vielä tarhassa. Siitä on aikaa. Ei haittaa,me ollaan nyt perhe, enkä raaskisi viettää vähäistä vapaa- aikaa ilman koko perhettä. Saataisiin kyllä hoitaja + yhteistä aikaa, jos vain haluttaisiin.
Yhdessäolo perheen kesken on sitä, että enemmän tai vähemmän mies miettii/ hoitaa työasioita tai on koneella. Tai sitten ollaan jomman kumman vanhempien seurassa. Ollaan oltu perheenä ulkomailla viimeisen 2 vuoden aikana yhteensä 3 viikkoa. Mutta toisaalta tilanteemme on ollut tämä yli 2,5 vuotta.
Laskutoimituksesta; viikossa on 7 päivää, joissa kussakin 24 tuntia.[/QUOTE]
Minulle riittäisi se pikainen ulkonasyöminen tai vaikka elokuva kotisohvalla yötä vasten, ns. kunnon keskustelu tai pelkkä kysymys mieheltä: mitä sinulle kuuluu? Ja mekin olemme perhe, jolla ei ole sitä vähäistäkään vapaa-aikaa. Siksi puhuin siitä kahdesta tunnista, jonka voisi vaikka nipistää kavereiden kahdeksasta tunnista.
Laskutoimituksessa meni ohi se, että miten nuo tunnit ajattelit? 24 x 6 + 16 x 1 (plus se 8 vapaatuntia).