Mitä eläimiä palstalaiset muistuttavat?

[QUOTE="Muurarin Vaimo";24494213]Mä jo eilen koetin saada jotain kuvaa edes. Mut joo, olen aika näkymätön persoona täällä varsinkin kun hukkasin tunnukseni enkä pääse kirjautumaan...[/QUOTE]

Mä muistan sut nikiltä kyllä, ei vaan olla satuttu varmaan samoihin ketjuihin pölisemään. En huomannut tuolla aikaisemmin sun kommenttia.

minä,
[QUOTE="Muurarin Vaimo";24494213]Mä jo eilen koetin saada jotain kuvaa edes. Mut joo, olen aika näkymätön persoona täällä varsinkin kun hukkasin tunnukseni enkä pääse kirjautumaan...[/QUOTE]
Auttaako tuo juttu :)
Oletko unohtanut käyttäjätunnuksesi tai salasanasi? Kirjoita kenttään sähköpostiosoite, jonka annoit rekisteröityessäsi. Lähetämme sähköpostiisi ohjeet salasanan uusimiseksi.
Unohtuneen salasanan tilauslomake - Kaksplus

minä,
[QUOTE="Muurarin Vaimo";24494250]No auttaisihan se kun muistaisin kummanko s.postini tänne olen ilmoittanut!! :ashamed:[/QUOTE]
Koita molempia, jos laitat väärän niin eikai se haittaa. Toi vaan ei toimi väärällä osoitteella :)

Muurarin vaimosta herää mielikuva pienestä sievästä oravasta joka hoitaa pesuettaan miehensä työskennellessä pähkinöiden parissa päivät pääksytysten. Pieni oravarouva rakastaa pyyteettömästi perhettään ja asettaa aina toiset itsensä edelle. Välillä poikastensa nukkuessa, pieni orava katsoo haikean surumielisenä pesäkolostaan maailmaa, vapaana lentäviä lintuja ja metsässä juoksevia ketunpoikia, miettien sitä miten elämä olisi voinut mennä. Hetket kuitenkin menevät ohi, ketut juoksevat matkoihinsa ja linnut lentäät kauemmas, ja pieni orava miettii miten hänen perheensä tarvitsee häntä ja miten elämä on kuitenkin täynnä rakkautta.

• Tykkää
Reactions: Data
MorbidMama on kiukkuinen erakko piikkisika, aina piikit valmiina tanassa. Hän elää yksin kannonkolossaan ja käännyttää napakasti jokaisen ohikulkijan ja vastaantulijan toiseen suuntaan. Hän työntää toiset eläimet pois luotaan ironisella asenteellaan jota harva ymmärtää ja vielä harvempi jaksaa, mutta todellisuudessa se on vain pakokeino häneltä itseltään. Yksinäinen piikkisika haluaisi enemmän kuin mitään että häntä rakastettaisiin, hän saisi ystäviä ja häntä ei enää pelättäisi, mutta hän ei tiedä miten muuttua.

Yhteistyössä