Pidin tästä hahmosta paljon :heart:Sinulle kuvitelmastani käsin (ja tämä on arvostava, eikä halventava ajatus)
Korjasin tyttären polkupyörää, en ehtinyt siksi aiemmin vastata.
Viimeksi muokattu:
Pidin tästä hahmosta paljon :heart:Sinulle kuvitelmastani käsin (ja tämä on arvostava, eikä halventava ajatus)
sivu 6 olet sielläkin jos et ole huomannutAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24493962:Saanko mäkin hienon analyysin? Itse en osaa noin nätisti analysoida muita.
Eikun tän ketjun nimi olis pitänyt olla; Mitä eläintä VIP-palstalaiset muistuttavat.:xmas:
On taas samat kaverit kun joka ikisessä 'palstalaisia' koskevassa ketjussa.
En löytänyt sieltä tuollaista hienoa analyysiä. Vaikka sanotaankin että kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa niin ei se tässä ketjussa päde. Paitsi tuo Mummeliisan antama Ceasar.Alkuperäinen kirjoittaja minä:sivu 6 olet sielläkin jos et ole huomannut
Jep. Täällä ollaan vaan jäljellä me, joilla on kieli poskessa ja silmät ristissä...Sanataiturit taisivat mennä nukkumaan, pyydä aamulla uudestaan
Eikä kun se oli esterin kuva sielläEn löytänyt sieltä tuollaista hienoa analyysiä. Vaikka sanotaankin että kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa niin ei se tässä ketjussa päde. Paitsi tuo Mummeliisan antama Ceasar.
No auttaisihan se kun muistaisin kummanko s.postini tänne olen ilmoittanut!! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Auttaako tuo juttu
Oletko unohtanut käyttäjätunnuksesi tai salasanasi? Kirjoita kenttään sähköpostiosoite, jonka annoit rekisteröityessäsi. Lähetämme sähköpostiisi ohjeet salasanan uusimiseksi.
Unohtuneen salasanan tilauslomake - Kaksplus
Mä sovin hyvin joukkoon, toinen yövuoro menossa!!Jep. Täällä ollaan vaan jäljellä me, joilla on kieli poskessa ja silmät ristissä...
Hihii!! Kiitos vinkistä! Väsyneet tyhmät aivot ei tuota ees tajunnu..Alkuperäinen kirjoittaja minä:Koita molempia, jos laitat väärän niin eikai se haittaa. Toi vaan ei toimi väärällä osoitteella
Hyvä että sai toimimaanHihii!! Kiitos vinkistä! Väsyneet tyhmät aivot ei tuota ees tajunnu..
voi mikä ihana kani, mä haluun tollaisenSuo anteeksi jo etukäteen. Olen väsynyt ja jalanpolkeminen aiheutti synkkiä mielleyhtymiä:
No nyt on tilaisuus harjoitella, anna tulla analyysi Majurista :kiss:Pesky ja Ultris on kyllä ihan luonnonlahjakkuuksia. :heart: Mä en osaisi ihan tosta noin vaan, noin nopeasti kirjoittaa tommosia analyyseja, vaikka olenkin hyvä kirjoittamaan.
tuolta mie näytän, jos joku heiluttaa nenän edessä punkkupulloa & levyllistä fazerin sinistä.. tai hemmetin upeita kenkiäAlkuperäinen kirjoittaja minä:Nyt muistin sen