Nimitteleekö miehesi sinua? Lasten kuullen tai muuten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bud
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
häpeä sinä "surettaa lastesi puolesta"! Olet varmaan itse täydellinen ihminen ja sinun perheesi on myös täydellinen? Mene itseesi. Kiva tuollain syyllistää ap:ta muutoinkin ikävästä tilanteesta.

Sääli lapsiasi. Joutuvat elämään varpaisillaan räjähdysherkässä ilmapiirissä. Toivottavasti heillä on joku turvallinen aikuinen lähipiirissään, että saisivat edes jonkinlaista normaalin elämän mallia, kun kotona sitä eivät nähtävästi saa. :(

Me ollaan turvallisia aikuisia. Mä säälin niitä siitä syystä, että ne joutuvat joskus kuulemaan äitinsä haukkumista. Me ollaan ihan normaali perhe, vailla mt-ongelmia tms. Meillä on iloiset ihanat lapset.

[QUOTE="miimii";24486567]häpeä sinä "surettaa lastesi puolesta"! Olet varmaan itse täydellinen ihminen ja sinun perheesi on myös täydellinen? Mene itseesi. Kiva tuollain syyllistää ap:ta muutoinkin ikävästä tilanteesta.[/QUOTE]

Samanlaisia kommentteja aapeekin jakaa, kun vastaaviin ketjuihin vastaa.

Ei nimittele, koskaan. Siis suutuspäissään.
Myöskään minä en nimittele miestäni.

Hellittelynimittely voi välillämme olla sitten karkeaakin ulkopuolisen korviin, mutta äänensävy ja tilanne ratkaisevat.

[QUOTE="helmi";24486473]mene saatanan lumppu vittuun siitä,pidä saatanan akka turpas kiinni ym ym[/QUOTE]

Millainen mies muuten on ja mitä suhteellenne kuuluu? Monet ulkomaalaiset miehethän saattavat olla hyvinkin kiivaita ja kovia nimittelemään, suomalaisille tämä ei läheskään yhtä tuttua.

[QUOTE="vieras";24486604]Millainen mies muuten on ja mitä suhteellenne kuuluu? Monet ulkomaalaiset miehethän saattavat olla hyvinkin kiivaita ja kovia nimittelemään, suomalaisille tämä ei läheskään yhtä tuttua.[/QUOTE]

Ukko on suomalainen perusjuntti joka vittuilee ja käskyttää koko ajan.

[QUOTE="vieras";24486623]Ukko on suomalainen perusjuntti joka vittuilee ja käskyttää koko ajan.[/QUOTE]

Mihin ihastuit / rakastuit hänessä? Kun kuvailit miestäsi noin, niin mikä teidät pitää yhdessä? Kauanko olette olleet yhdessä?

Mies ei ole koskaan nimitellyt mua, ei lasten aikana eikä ilman lapsia. Yhdessä ollaan oltu neljätoista vuotta. Mä en kyllä sietäisi mitään nimittelyä ylipäätänsäkään ja lasten aikana se olis oikein tosi törkeää. Lasten ei todellakaan tarvitse kuunnella sellaista.

11 vuotta oltu yhdessä ja ikinä ei olla toisiamme nimitelty, ei lasten aikana kuten eikä ilman lapsiakaan. Ei myöskään huudeta turpa kiinni tai mitään muutakaan semmosta

16 vuotta yhdessä eikä mies ole koskaan nimitellyt mua, tai haistattanut tai ylipäänsä puhunut mulle rumasti. Itse olen joskus vuosia sitten haistattanut miehelle suutuspäissäni, kadun vieläkin.

Sikäli ymmärrän, että miehesi suivaantui kun menit häntä lapsen edessä ns. läksyttämään. Meillä on tarkat rajat siitä, miten puhumme toisillemme lasten edessä ja yksi tärkeä tekijä on todellakin tuo, että toinen ei puutu komennussävyyn siihen, miten toinen on lapsen kanssa, terveellä ihmisellä se tilanne ei ole koskaan niin akuutti (tarkoitan huutamista, räyhäämistä tai lyömistä) etteikö voisi odottaa iltaan tai muuten hetkeen, jolloin lapset eivät ole läsnä ja sitten puhua asiaa selväksi.

Ajattele toki asia miehesikin kannalta. Kyllä, hän teki väärin, mutta niin teit minusta sinäkin :)

Yhteistyössä