Ne oltiin sitten me jotka tänään Lahden triossa riiteli (minä, mies ja anoppi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
kele :headwall: :headwall: että siellä sitten piti alkaa mesota, arvatkaa kuka osallistujista riidan aloitti :D Ai että mua sit hävetti.. meinaan lauantaina kivassa ruuhkassa tapella sitte :(

Noh, homma meni sit siihen pisteeseen että anoppi huus mulle siinä lasten kuullen mm. "pidä jo se läppäs kiinni, perkele!" ja meil nyt sit 4,5-vuotias poika itkustanu tänään kun on paha mieli. Että mites tätä nyt sit lähtis lapselle selittämään, en mä osaa oikein sanoa muuta kuin että aikuiset joskus on tyhmiä ja riitelee :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:D onneks käyn harvoin nykyään triossa tai kaupungilla yleensä :hug: sellasia sattuu..

aah, sinä säästyit tältä suurelta murhenäytelmältä. Asia kun on niinkin suuri kuin se, ettei mieheni eilen soittanut ja onnitellut äitinsä synttäreitä, sillä oltiin sovittu että tänään mentäisiin heille kahville.. no eipä sit menty kun tää sitten avautu siellä triossa :headwall: Ja ottaa pannuun kun tuo esikoinen tosiaan kaiken kuuli, mitähän se pienessä päässään nyt miettii

Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Asiasta aievan toiseen, onks trio jo valmistunu? =D Asuin joskus Lahdessa, mut muutin ulkomaille. Joulun tienoilla tuun kavasee porukoilla siella, ja ehka vois kavasta shoppailemas :P

ei oo vielä, vasta 1 osa on valmistunut jo yli vuosi sitten. Kauppojen valikoimat siellä on nyt siis pienet, sillä ne ei saa koko tavaramääräänsä niihin pieniin putiikkeihin mahtumaan, kun ovat joutuneet tiivistämään että kaikki mahtuu, esim lindexillä ei tainnut olla ollenkaan lastenosastoa siellä. En tiedä millon toinen osa on valmis.

Oiskos kellään nyt mitään vinkkiä miten tälläsiä asioita selvittää 4-vuotiaalle? Siis aikuisten riitoja :ashamed: Riidat on nyt siinä pisteessä nimittäin, et minä en aio enää käydä anoppilassa eikä hekään kovin tervetulleita meille oo, ainakaan en aio sanaakaan enää puhua heille. Niin paljon oon saanu kakkaa niskaan. Anoppi ennen tätä riitaa siellä kaupassa oli jutellu pojalle et on vihanen pojan isälle ja mulle, ainakin poika jotain sellasta autossa selitti ja itki.. Mä en edes tiedä miten mä osaisin lapselle selittää tätä niin, ettei poika luule että minä tai isänsä oltais jotenkin syypäitä riitaan, enkä toisaalta halua mummia mustamaalata. Pirun hankalia nämä |O

Meillä myös riidat nyt siinä mallissa, etten anopin naamaa aio katsella. Itse on just täydellinen, eikä me osata, tai ylipäätään kait edes tehdä mitään. Ja se, jos on muutama euro enemmän rahaa kuin muilla, ni oikeuttaa käyttäytyyn kurjasti toisia kohtaan...

Alkuperäinen kirjoittaja saparo:
Meillä myös riidat nyt siinä mallissa, etten anopin naamaa aio katsella. Itse on just täydellinen, eikä me osata, tai ylipäätään kait edes tehdä mitään. Ja se, jos on muutama euro enemmän rahaa kuin muilla, ni oikeuttaa käyttäytyyn kurjasti toisia kohtaan...

Mites teillä lapset on suhtautuneet?

Yhteistyössä