Voisitko ottaa puolisoksesi itseäsi 10cm pidemmän miehen?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vieras2
Eiköhän tuo yleistä ole.. Meillä on kokoeroa 16cm miehen hyväksi. 10cm erokin kuulostaa hyvältä. Itseäni lyhyempää en voisi deittailla (paitsi jos itsekin olisin 178+ ja toinen vain pari senttiä lyhyempi).

"vieras"
Mieluiten ottaisin samanpituisen (172cm), mut kyllä tuo 10 cm pidempikin menee, tai vähän lyhyempi. 10cm (tai enemmän) lyhyemmän kanssa alkaa kyllä olla jo vaikeaa pussailla ellei nosta sitä johonkin korokkeelle, tuntuu et täytyy kääntää pää ihan ihme asentoon.

"ap"
Ja siis kysymykselläni lähinnä tarkoitin sitä, että välillä tuntuu, että tällaisilla minunkin pituisilla naisilla on ihmeellisiä vaatimuksia, että miehen pitää olla 180cm+. Eli siis en tarkoittanut että se 10cm olisi paljon, vaan joidenkin mielestä vähän.

No en
.. voisi! Mulla on mahdollisen aviomiehen varalta mittanauha mukana ja muutenkin lapulla kaikki ominaisuudet, jotka sillä on oltava!

Asiaan: voisin. Mulla pituutta 170 ja mies on kai 178 cm.

"vieras"
[QUOTE="ap";24481591]Ja siis kysymykselläni lähinnä tarkoitin sitä, että välillä tuntuu, että tällaisilla minunkin pituisilla naisilla on ihmeellisiä vaatimuksia, että miehen pitää olla 180cm+. Eli siis en tarkoittanut että se 10cm olisi paljon, vaan joidenkin mielestä vähän.[/QUOTE]
En ole ikinä tajunnut tuota. Itse ajattelisin niin, että on kivaa olla lyhyempi nainen, niin on enmmän valinnanvaraa (vaikka toki voi lyhyemmänkin kanssa seurustella).

Yhteistyössä