justaha
minulla 2 lasta yhdelle miehelle.
tuli vaan tuosta toisesta ketjusta tälläinen mieleen...
tuli vaan tuosta toisesta ketjusta tälläinen mieleen...
Mun isoisä oli rautatieläinen. Hae vaan kiskoa, tulee nostalginen fiilis . Ei yhdelle lapselle kai voi olla kuin yksi isä. Saimme mieheni kanssa yhden lapsen. (1) (ett barn) (one child)no voi jee. kuinka monelle eri miehelle niitä on pykätty maailmaan, kuinka monta eri isää siis on lapsillasi, haenko ratakiskoa?
Mitä nuo suluissa olevat tarkoittavat?8 (9) lasta.
Kuusi (7) ensimmäiselle puolisolle avioliitossa joka päättyi miehen kuolemaan.
Kaksi nykyisestä liitosta ja iltatähdestä yhä haaveilen.
just taas näytit idioottimaisuutesi.4 lasta, kaikilla eri isät, ja nyt odotan viidettä jonka isä on eräs satunnainen lomatuttavuus.
Yksi lapsistani on kuollut.Mitä nuo suluissa olevat tarkoittavat?
Mut voin kyl myöntää, että se vauvan hoitaminen ei onnistunut multa juuri ollenkaan ja mä kyllä erittäin usein annoin vauvan miehelle, tuuppasin syliin ja häivyin koneelle. Niin ja mitään testiä ei tehty siitä olenko lapseni äiti :O. Lapseni isältä on todistajanlausunto siitä, että vauva tuli minun alapäästäni.no voi jee. kuinka monelle eri miehelle niitä on pykätty maailmaan, kuinka monta eri isää siis on lapsillasi, haenko ratakiskoa?
Tajuan näpäytyksen ketjun mahdollista alavirettä vastaan, mutta toisaalta tiedän yhden hyvin vastuullisen äiti-ihmisen jolla tietoisesti hankittu jotakuinkin tuollainen tilanne ilman sitä satunnaista lomatuttavuutta.4 lasta, kaikilla eri isät, ja nyt odotan viidettä jonka isä on eräs satunnainen lomatuttavuus.
Voi, olen pahoillani.Yksi lapsistani on kuollut.