True Blood

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todella, mihin tekstitystä tarvitsee :)

Itse olen tottunut siihen, että saan jakson enintään kahdeksan yhdeksän aikaan, mutta harmikseni olen tänään koululla silloin, joten jää iltaan.

:D

Mä olen kyllä niiin hurahtanut tuohon sarjaan että. Maanantai-illat on viikon kohokohtia oikein :D Ja voi prkl mitä miehiä toi sarja on täynnä, mä en kestä!!! Eric ja Alcide voi luoja <3

Ja jakson jälkeen on aina tyhjä olo, kun joutuu taaas viikon odottamaan.

Njaa, TrueBloodiin vääntävät kyllä harrastajat tekstitykset parissa tunnissa. Löytyy aina samana päivänä kuin jaksokin (joka tulee aamuyöstä/aamusta). Itse käytän kyllä tekstejä niin ei tarvi huudattaa eikä varmasti missaa mitään.

Minulla on kuulokkeet, saa huudattaa niin paljon kuin vain korvat kestää :D Itse tykkään kuunnella lontoota, koska suomennoksen tiimissä jää aika paljonkin varjoon.

Meillä maanantai illat menee aina näin: joku hyvä ruoka valmiiksi (tänään chicken wingsejä ja salaattia!), kämppä pimeäksi, videotykki päälle ja mukava asento. Sitten ollaan tunti hiljaa ja tuijotetaan 100 tuumaista screeniä äänet täysillä. Kyllä kyllä, vain parasta True Bloodille <3

Mekään ei ikinä katsota teksteillä, hyvin sitä ymmärtää ja kuten TrueBlood sanoikin niin suomennokset on aina kuitenkin erilaisia!

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Meillä maanantai illat menee aina näin: joku hyvä ruoka valmiiksi (tänään chicken wingsejä ja salaattia!), kämppä pimeäksi, videotykki päälle ja mukava asento. Sitten ollaan tunti hiljaa ja tuijotetaan 100 tuumaista screeniä äänet täysillä. Kyllä kyllä, vain parasta True Bloodille <3

Mekään ei ikinä katsota teksteillä, hyvin sitä ymmärtää ja kuten TrueBlood sanoikin niin suomennokset on aina kuitenkin erilaisia!

Meilläkin katellaan True Bloodia 90 tuumaisesta :D

Ja ollapa Sookie Sookien paikalla,varsinkin siinä unessa ;D

Yhteistyössä