Mitä tapahtunut tässä true blood jaksoa ennen (video)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppii :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppii :)

Vieras
http://www.fin-tv.com/true-blood-s02-e08/true-blood-s02-e08-video_6fa6ae328.html

Turvallinen paikka, fin-tv :) Kattelin true bloodia siellä ja edellinen jakso lagas puolessavälissä ja nyt oon ihan ulalla ett miksi sookie on jonkun pojan kanssa jossaan kellarissa, poika tappaa jonkun ukkelin ja kutsuu ericiä pojakseen! :O

Auttakaas, olisin tosi kiitollinen. Kattokaa vähänmatkaa ja tulkaa sanomaan mulle et mitä edellisessä oli tapahtunut et miksi sookie on tuolla :)

Sookie on siis siellä vampyyrinvihaajien kirkossa vangittuna ja Ericin maker pelastaa hänet raiskaukselta. Sookie ja se toinen vampire lover menivät etsimään Godricia sieltä, mutta lahkolaiset tiesivät heidän tulostaan koska se Sookein kanssa ollut mies on petturi.

Kyseessä on Fellowship of the Sun -kirkon kellaritila, jossa järjestö piti Ericin "luojaa" Godricia. Sookie lähti erään paikallisen miehen kanssa pelastamaan Godricia, mutta joutuivatkin itse vangituksi kellariin ja tuo mies joka tapettiin oli aikeissa raiskata Sookien. Sitten Godric saapui paikalle ja pelasti tilanteen.

Ulkomuistista todella tiivistetysti, en oo nähnyt kyseistä jaksoa vähään aikaan. :D

Yhteistyössä