Kaunista huopaa... Ihanaa taidetta

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Kiitoksia tästä, Jonse. Hepparakas tyttöni varmasti pitäisi tuollaisesta.

Itse luen Raamattua (1. Kor.) ja kuuntelen Kolme väriä -trilogian biisejä. Tämä ilta on kaunis.

Näin tänään saaristolaismarkkinoilla vastaavanlaisen huovutustyön! (Siis heppa-aiheinen!) Pitääkin kaivaa kamera esille, jäikö yhteenkään kuvaan tietoja taiteilijasta.... :eek:

Viimeksi muokattu:
Olempas ottanut hätäisen kuvan :D Nuo paperimassasta tehdyt merikrotit oli aivan ihania! Ja tansiihan siellä huovutustyössä prinssi ja prinsessakin. Sen vieressä olisi ollut "se" työ... Olen idiootti. Minkäs teet.

Eikä harmikseni mistään löydy listaa esillelaittajista... Plaah.

Foortti harmaana
Hienoja!
Voisin ottaa meille seinällel minkä tahansa noista, tietty pitäis sitte tapetoida/maalata seinä sen takia (ei sopis nytkun makkariin), mutta olis se sen väärtti!!!

Millaista laukkua meinasit? Mulla on ainakin yksi henkilö tiedossa joka on taitava nahankäsittelijä. Teki ystävälle upean laukun.

Miekin saisin jotain huonokuntoista hevosennahkaa (tuskin kovin reikäistä, mutta haperoa, en ole nähnyt), ehkä se ajaisi asiansa kalvona...?! :D

JONSERED Karhunkantaja
Älä nyt ainakaan haperoa kalvoa laita, menee työ aivan hukkaan.

Ja yhdelle rummulle kaipaan sellaista intiaanityylistä nahkalaukkua, toiselle jotain hirviturkiskassia.

Yhteistyössä