Ihmetyksen aiheita, ihan kepeästi

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
:D

Minua ihmetyttää tällä hetkellä se, miksi ihmisellä ei ole ikinä riittävästi liimauspuristimia - saatika, että niitä olisi liikaa.

Mikä teitä ihmetyttää juuri tällä hetkellä?

"vieras"
se että miten minulla voikin olla tylsää, sairastan kotona ja meinaan kuolla tylsyyteen. Yleensä keksin vaikka mitä puuhaa, mutta nyt roikun täällä ja täälläkin on tosi hiljaista.. Niin no, neulelanka loppuu aina kesken, kun into on päällä tehdä uutta.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24442238:
Teetkö rummun runkoa, kun tarvitset lukuisia liimapuristimia?
Teen. :) Ja vaihtelevilla tekniikoilla, nyt teen kaksinkertaista tammikehää, joka siis pitää saada liimattua kaksinkertaiseksi. Ja näköjään se tapahtuu pätkä kerrallaan...

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="vieras";24442241]se että miten minulla voikin olla tylsää, sairastan kotona ja meinaan kuolla tylsyyteen. Yleensä keksin vaikka mitä puuhaa, mutta nyt roikun täällä ja täälläkin on tosi hiljaista.. Niin no, neulelanka loppuu aina kesken, kun into on päällä tehdä uutta.[/QUOTE]

:hug:

typerys
tiedätkö nyt ihmetyttää viime öinen uneni...jossa olin yhdessä ensirakkauteni kanssa. Jonka typeryspäissäni nuoruudessa moneen kertaan torjuin. Ja nyt mielessä koko aamun, miten väärin teinkään ja kadun.
Saatkos tästä jotain tutinaa - pitäskö ottaa yhteyttä...

Yhteistyössä