JONSERED Karhunkantaja
Minua ihmetyttää tällä hetkellä se, miksi ihmisellä ei ole ikinä riittävästi liimauspuristimia - saatika, että niitä olisi liikaa.
Mikä teitä ihmetyttää juuri tällä hetkellä?
En minäkään. Yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi taskua, ilman laskinta.Taskulaskin. En tajua.
Viisi? En tajua.En minäkään. Yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi taskua, ilman laskinta.
Teen. Ja vaihtelevilla tekniikoilla, nyt teen kaksinkertaista tammikehää, joka siis pitää saada liimattua kaksinkertaiseksi. Ja näköjään se tapahtuu pätkä kerrallaan...Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24442238:Teetkö rummun runkoa, kun tarvitset lukuisia liimapuristimia?
Kaksi sivutaskua, kaksi rintataskua ulkopuolella takkia ja yksi povitasku takin sisäpuolella. Osasin laskea ihan itse!Viisi? En tajua.
Takki? En tajua.Kaksi sivutaskua, kaksi rintataskua ulkopuolella takkia ja yksi povitasku takin sisäpuolella. Osasin laskea ihan itse!
Väitteistä huolimatta vuorokaudet eivät ole standardimittaisia?MIksi mulla ei oo koskaan aikaa mihinkään? Niinku nyt vaika siivoomiseen...ja kaiki työt tekemättä!
Hanki takintaskulaskin! :saint: Tai allelaskin.Takki? En tajua.
Alle? En tajua.Hanki takintaskulaskin! :saint: Tai allelaskin.
Mut miks ne lyhyemmät vuorokaudet tulee aina mulle???Väitteistä huolimatta vuorokaudet eivät ole standardimittaisia?
Sulla on varmaan asetuksissa joku ruksi väärässä paikassa.Mut miks ne lyhyemmät vuorokaudet tulee aina mulle???