Huutonet ja tehomyyjä - nyt ei tajua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Mulla tuli tänään 50. kauppa huutiksessa ja mulle tuli ilmoitus että siirry tehomyyjäksi. KUITENKIN siellä sanotaan että tehomyyjäksi siirrytään jos on yli sata myyntiä vuodessa. No eihän mulla oo sataa myyntiä vuodessa vaan 50!! Niin mitä tuo nyt sitte tarkoittaa, en oikeen tajua... :confused:

[QUOTE="AAPEE";24439348]No entä se välityspalkkio, alkaako se siis juosta vasta 100 kaupan jälkeen?? Kun en oikeen tajunnu...[/QUOTE]

Kyllä. Sadannen kaupan jälkeen, sitten kun on toteutunut 100 kauppaa vuodessa.

Minusta se tehomyyjä on epäilyttävä tunnus myyjällä. En tykkää sellaisten kanssa tehdä kauppaa, sillä minusta tekevät epäilyttävän paljon bisnestä huutiksessa...

Minusta se tehomyyjä on epäilyttävä tunnus myyjällä. En tykkää sellaisten kanssa tehdä kauppaa, sillä minusta tekevät epäilyttävän paljon bisnestä huutiksessa...

No ei 100 myyntä vuodessa ole paljoa.. Joku kahdeksan tuotteen myynti kuukaudessa. Entäs kun jotkut vie kirpparille tavaraa, heillä on pöydässä useita kymmeniä tuotteita. Huuto.net toimii vaan ikäänkuin nettikirpparina.

Alkuperäinen kirjoittaja åååå;24439659:
Ehkä noinkin, mutta jos joku jaksaa sata tavaraa roudata postiin niin huh huh.

Niin, 100 tavaraa vuodessa :D Meilläkin esim. on posti kauppakeskuksessa, jossa käydään ruokaostokset tekemässä. Samalla sen sinne postiin kiikuttaa.
Ja ei, en ole tehomyyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja åååå;24439659:
Ehkä noinkin, mutta jos joku jaksaa sata tavaraa roudata postiin niin huh huh.

Tosi usein on käynyt niin että sama ostaja on ostanut vaikkapa 5 tuotetta eli yksi paketti vaan tarvitsee viedä.

Yhteistyössä