Oikeestaan joo hyvä idea, seksisuhde ja ystävyys, kuulostaa hyvältä ja onnistunee, jos mies ei ole mikään tiukkapipoJos et itse halua seksiä, niin älä anna, mutta jos sinnuu itseäsi haluttaa niin, siitä vaan.
Mie annoin/ sain seksiä ensitapaamisella, siitä alkoi seksisuhde ja ystävyys joka syventyi rakkaudeksi ja heinäkuussa tulikin 6 vuotta häistä.
Niin siis pillua otetaan kyllä vastaan ja siinä ei ole mitään vikaa mutta se nainen on kyllä kamala huora? Kuka nyt antaa painoarvoa tuollaiselle höpötykselle? Siis toki tuntuu varmaan keljulta kun tuollainen hullu höpöttää, mutta ei siitä pitäisi itseensä ottaa. Joillain äijillä on tosiaan joku ihmeen into pökkiä sitä munaansa mihin sattuu ja siinä ei ole mitään ihmeellistä, vaikka se kohde on muka jotenkin niin kamalan likainen ja vastenmielinenkin. Käyvätköhän vähän koiria ja puunrunkojakin pökkimässä...Tää tapaus jaksaa vielä harmittaa, eikä edes se seksi niin, vaan se kuinka se sai mua moralisoida ja kuinka pahoin mä voin sen jälkeen muutaman viikon..
Juu, ei pidä olla tiukkapipo tai mustasukkainen mies jos haluaa onnistuvan.Oikeestaan joo hyvä idea, seksisuhde ja ystävyys, kuulostaa hyvältä ja onnistunee, jos mies ei ole mikään tiukkapipo
Juu ja aikaisemmin (siis nuorenpana) en olis kyllä mitenkään varmaan välittänyt tollasesta, tosin aikaisemmin en olis kyllä tollaselle antanutkaan , mutta kun sattui olemaan mun eka (no toka, mut siitä ekasta oli kauan aikaa) eron jälkeen...että miten mulla voi käydä niin huono tuuri, tai sitten en enää tajua mistään mitään... ja olen liian epätoivoinenNiin siis pillua otetaan kyllä vastaan ja siinä ei ole mitään vikaa mutta se nainen on kyllä kamala huora? Kuka nyt antaa painoarvoa tuollaiselle höpötykselle? Siis toki tuntuu varmaan keljulta kun tuollainen hullu höpöttää, mutta ei siitä pitäisi itseensä ottaa. Joillain äijillä on tosiaan joku ihmeen into pökkiä sitä munaansa mihin sattuu ja siinä ei ole mitään ihmeellistä, vaikka se kohde on muka jotenkin niin kamalan likainen ja vastenmielinenkin. Käyvätköhän vähän koiria ja puunrunkojakin pökkimässä...
Niin eniten siinä harmittaa se, että et osannut itseäsi puolustaa ja laittaa sille moraalisaarnalle stoppia samantien. No ei kai tuollaista osaa oikein odottaa.Tää tapaus jaksaa vielä harmittaa, eikä edes se seksi niin, vaan se kuinka se sai mua moralisoida ja kuinka pahoin mä voin sen jälkeen muutaman viikon..
Tätä mieltä minäkin olen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24438954:ei semmosta olekkaan, näistä asioista kirjottelee ainoostaan mammat ja teinipojat palstoillaan.
Tätä mieltä mäkin olen aina ollut, mutta ajattelin vaan kysellä josko ois moraalikoodit muuttuneet suuresti sinä aikana kun olen ollut pois markkinoilta eli kauanHölmöähän tuo on miettiä antaako vai ei, jos tuntuu siltä niin tekee jos ei niin ei, oliko vaikeaa? Niinkuin tuolla on jo sanottu aiemmin, jos se tyyppi ei sen jälkeen enää ole kiinnostunut niin ei olisi kiinnostunut muutenkaan. Saatpahan ainakin puutostilaasi hoidettua jos ei siitä ukosta muuta hyödy.