seksiä ekoilla treffeillä?

[QUOTE="vieras";24438644]Paljon inhottavampaa olisi ollut tavata sitä uskovaismiestä kauemmin, sitten harrastaa seksiä ja jossakin vaiheessa huomata, mikä ällötys on.[/QUOTE]

Tää tapaus jaksaa vielä harmittaa, eikä edes se seksi niin, vaan se kuinka se sai mua moralisoida ja kuinka pahoin mä voin sen jälkeen muutaman viikon..

Jos et itse halua seksiä, niin älä anna, mutta jos sinnuu itseäsi haluttaa niin, siitä vaan. :)
Mie annoin/ sain seksiä ensitapaamisella, siitä alkoi seksisuhde ja ystävyys joka syventyi rakkaudeksi ja heinäkuussa tulikin 6 vuotta häistä. :D

Jos et itse halua seksiä, niin älä anna, mutta jos sinnuu itseäsi haluttaa niin, siitä vaan. :)
Mie annoin/ sain seksiä ensitapaamisella, siitä alkoi seksisuhde ja ystävyys joka syventyi rakkaudeksi ja heinäkuussa tulikin 6 vuotta häistä. :D
Oikeestaan joo hyvä idea, seksisuhde ja ystävyys, kuulostaa hyvältä ja onnistunee, jos mies ei ole mikään tiukkapipo

Tää tapaus jaksaa vielä harmittaa, eikä edes se seksi niin, vaan se kuinka se sai mua moralisoida ja kuinka pahoin mä voin sen jälkeen muutaman viikon..
Niin siis pillua otetaan kyllä vastaan ja siinä ei ole mitään vikaa mutta se nainen on kyllä kamala huora? Kuka nyt antaa painoarvoa tuollaiselle höpötykselle? Siis toki tuntuu varmaan keljulta kun tuollainen hullu höpöttää, mutta ei siitä pitäisi itseensä ottaa. Joillain äijillä on tosiaan joku ihmeen into pökkiä sitä munaansa mihin sattuu ja siinä ei ole mitään ihmeellistä, vaikka se kohde on muka jotenkin niin kamalan likainen ja vastenmielinenkin. Käyvätköhän vähän koiria ja puunrunkojakin pökkimässä...

Oikeestaan joo hyvä idea, seksisuhde ja ystävyys, kuulostaa hyvältä ja onnistunee, jos mies ei ole mikään tiukkapipo
Juu, ei pidä olla tiukkapipo tai mustasukkainen mies jos haluaa onnistuvan. :)
Aika ihanaa, sain sekä ystävän että rakastajan samassa paketissa ja omaa aikaa sekä hyvää seksiä silloin kun halusin.
Meille kävi viellä niin että rakastuttiin. :)

Viimeksi muokattu:
Niin siis pillua otetaan kyllä vastaan ja siinä ei ole mitään vikaa mutta se nainen on kyllä kamala huora? Kuka nyt antaa painoarvoa tuollaiselle höpötykselle? Siis toki tuntuu varmaan keljulta kun tuollainen hullu höpöttää, mutta ei siitä pitäisi itseensä ottaa. Joillain äijillä on tosiaan joku ihmeen into pökkiä sitä munaansa mihin sattuu ja siinä ei ole mitään ihmeellistä, vaikka se kohde on muka jotenkin niin kamalan likainen ja vastenmielinenkin. Käyvätköhän vähän koiria ja puunrunkojakin pökkimässä...
Juu ja aikaisemmin (siis nuorenpana) en olis kyllä mitenkään varmaan välittänyt tollasesta, tosin aikaisemmin en olis kyllä tollaselle antanutkaan ;), mutta kun sattui olemaan mun eka (no toka, mut siitä ekasta oli kauan aikaa) eron jälkeen...että miten mulla voi käydä niin huono tuuri, tai sitten en enää tajua mistään mitään...;) ja olen liian epätoivoinen

pinkki halinalle
Muuten voisi "antautua" vaikka ekalla kerralla, mutta jos sillä onkin joku tarttuva sukupuolitauti, niin saattaa tulla itsellekin. Toki ei se "pihtaaminen" vaikkapa 3. tapaamiseen oikeen auta asian kanssa, mutta siinä vaiheessa saatettaisiinkin jo kertoa mahdollisesta taudista.

Kepsis
Hölmöähän tuo on miettiä antaako vai ei, jos tuntuu siltä niin tekee jos ei niin ei, oliko vaikeaa? Niinkuin tuolla on jo sanottu aiemmin, jos se tyyppi ei sen jälkeen enää ole kiinnostunut niin ei olisi kiinnostunut muutenkaan. Saatpahan ainakin puutostilaasi hoidettua jos ei siitä ukosta muuta hyödy.

[QUOTE="Tuttu";24438596]Lennu, mikä tuo palsta on, kiinnostaisi lukea vähän tarinoita miesten näkökulmasta[/QUOTE]

ei semmosta olekkaan, näistä asioista kirjottelee ainoostaan mammat ja teinipojat palstoillaan.

Hölmöähän tuo on miettiä antaako vai ei, jos tuntuu siltä niin tekee jos ei niin ei, oliko vaikeaa? Niinkuin tuolla on jo sanottu aiemmin, jos se tyyppi ei sen jälkeen enää ole kiinnostunut niin ei olisi kiinnostunut muutenkaan. Saatpahan ainakin puutostilaasi hoidettua jos ei siitä ukosta muuta hyödy.
Tätä mieltä mäkin olen aina ollut, mutta ajattelin vaan kysellä josko ois moraalikoodit muuttuneet suuresti sinä aikana kun olen ollut pois markkinoilta eli kauan :D

Yhteistyössä