Älä turhia pyytele anteeksi.Joillakin on vain tarve ilkeillä ja pitää itseään jotenkin parempina ihmisinä.ap pyytää mitä nöyrimmin anteeksi aloitustaan, jolla loukkasi hyvätuloisia ja kunniallisia työssä käyviä palstalaisia.
Älä turhia pyytele anteeksi.Joillakin on vain tarve ilkeillä ja pitää itseään jotenkin parempina ihmisinä.ap pyytää mitä nöyrimmin anteeksi aloitustaan, jolla loukkasi hyvätuloisia ja kunniallisia työssä käyviä palstalaisia.
Miksi olet noin monta lasta tehnyt jos et pysty itse niitä elättämään?ehkäisykin on keksitty.Ok. No täytynee hankkia pahvilaatikkoasumus sillan alta miehelle, kuudelle lapselle ja itselleni. Ehkä lapset sitten otetaankin huostaan ja voin sairastua mielenterveydeltäni, tulla työkyvyttömäksi ja mies voi alkoholisoitua. Kiitos vinkistä sinullekin.
Niin ja suomen sosiaaliturva on liian hyvä. Toimeentulotukea ja asumistukea saisi reilusti pienentää.Minä jotenkin toivon, että sellaisilla, jotka ei suvaitse muunlaisia elämäntilanteita kuin omansa, elämä heittäisi joskus häränpyllyä ja joutuisi tovin kävelemään toisen kengissä ja miettimään vähän elämänarvojaan ja sitä, milloin kannattaa tuomita ja milloin pitää suunsa kiinni
Suomessa kun vaa on tällainen sosiaaliturva, että verovaroista tuetaan sairaanhoitoa jne ja myös yksilöä. Veroja maksaa jokainen, ja harva varmaan maksaa palkastaan suhteessa samaa veroa (20) kun jostain pienestä sosiaalietuudesta.
Elämä on valintoja, mutta kaikkiin ei voi itse vaikuttaa. Silloin on otettava vaikka se asumistuki vastaan ja oltava onnellinen että tosiaan ei lapsineen joudu sillan alle.
Olet kai tietoinen riskeistä joita sinulle voi tulla leikkauksesi myötä jalkaan?Ja taas näitä... mene töihin ja maksa itse omat vuokrasi, niin normaalit ihmiset tekee.
Jos jokaisen lapsen kanssa oot kotona, on se helposti sellaset 10 vuotta kuuden lapsen kanssa.Onkohan äitillä hiekkaa nyt väärässä kengässä.
Itse varmaan äitinä tiedät, ettei se (minimi)äp-raha tai kht ole mitään maata järisyttävää. Silloin on tultava vaan pienellä toimeen. Vai oletko laittanu lapset jo heti äitiysloman loppuessa hoitoon? Kuuslapsisella perheellä on oletettavasti oltava isompi asuntokin, joka maksaakin taas enemmän. Sitä ei työssäkäyvä isä pystykkään maksamaan palkastaan. Tai varmaan pystyykin, mutta on elämiseen jäätävä rahaa. Onneksi on asumistuki olemassa, ja sen saa sitä tarvitsevat. Hetkenhän vaan lapset on pieniä, ja hetken sitä kotona heidän kanssa ollaan ja tuilla eletään.