Galluppi: pidätkö enemmän todella vaaleista vai todella tummista hiuksista naisella?

• Viestiketjun aloittaja gallubba
  • Ensimmäinen viesti
ulkonainen
Nääh, kontrasti on kaunista. En sitä väitä, etteikö joku miedompi sävy voisi olla tietylle henkilölle kauniimpi, mutta ei se tumma tukka kenelläkään mitenkään järkyttävä itsessään ole. Yhdistettynä vääränlaisiin meikkeihin ja vaatteisiin ehkä. Vetyperoksidilla saa taas aikaan melkoisen "erikoisia" luomuksia. "Todella tumman" ei myöskään tarvitse tarkoittaa pikimustaa, vaan myös tummanruskea ja mustanruskea kuuluvat mielestäni tähän kategoriaan.
Minusta se todella tumma ei kertakaikkiaan sovi suomalaisen varitykseen, vetyperoksidikin sopii paremmin. En tieda miksi Suomessa ollaan niin ihastuttu todella tummiin hiusvareihin, Ruotsissa ei "tummennettuja" nae ollenkaan.

Taallapain tunnistaa monesti suomalaisen turistin todella tummiksi varjatyista hiuksista, siis ennenkuin edes nakee naamaa :D.

Minusta se todella tumma ei kertakaikkiaan sovi suomalaisen varitykseen, vetyperoksidikin sopii paremmin. En tieda miksi Suomessa ollaan niin ihastuttu todella tummiin hiusvareihin, Ruotsissa ei "tummennettuja" nae ollenkaan.

Taallapain tunnistaa monesti suomalaisen turistin todella tummiksi varjatyista hiuksista, siis ennenkuin edes nakee naamaa :D.
No ollaan sitten asiasta vaan eri mieltä. Henkilölkohtaisesti olen huomannut että 95% ihmisistä näyttää paremmalta brunettina kuin blondina. Itse olen ruskeasilmäinen ja monesti ulkomaalaiseksi luultu. Tukka on nuorena ollut mustakin, mutta viime vuosina vaihdellut punertavan ja tummanruskean välillä.

Vaalea! Hommasin just pitkät vaaleat pidennykset, joita RAKASTAN... Musta tummat hiukset on heposti tylsät. Oma mielipide, oon ollut aina joko punapää tai blondi!

...ja mustat hiukset näyttää luonnollisilta noin 0,006 % Suomen naisista...

"vieras"
Tummat ehdottomasti. Kaikki ne ihmiset, joiden ulkonäköä todella ihailen/joiden näköinen haluaisin olla ovat tummatukkaisia. Jopa kaikki palstan kauneimmat naisetkin ovat tummatukkaisia :D

ulkonainen
Sama täällä, sitä samaista hiustensävyä ei näe kyllä muilla. Vain aasialaisilla on yhtä tumma :)
Ja tarkoitan nyt nimenomaan sellaista markettiväriä.
:D, kiva etta joku muukin on huomannut saman ilmion. Jopa Ulkomaalainen mieheni erottaa suomalaiset aina todella tummiksi varjatyista hiuksista. Hassua etta kaikkialla muualla halutaan olla vaaleampia, mutta Suomessa varjataan vaaleat tummiksi.

Yhteistyössä