MIKSI mies ei voi kommata mun face-kuvaa tai edes TYKÄTÄ siitä?

grilla
Otin toissa päivänä tarkotuksella faceen kuvan, mihin laittauduin ja otin viettelevän asennon sekä ilmeen. Katsoin muutenkin tarkkaan valaistuksen ja kuvausympäristön. Sytytin kynttilöitä palamaan ja otin pinkin teddy bearin kainaloon. Mulla on siinä kuvassa kiva sexy musta toppi ja push upit tietysti. Sekä meikki, jota en ihan tavallisessa vartissa sutassut. Ainoastaan sitten jotkut perheelliset ukot tykkää siitä ja yksi nainen kommentoinut. Yleensäkin facessa mun profiilikuvista enemmän on tykännyt yksi exä kuin mun nykyinen mies. Mitä sekin kertoo siitä, et kuka on musta kiinnostunut...? :) Mutta anyway...mun pointti oli se, et jos jonkun kans on parisuhteessa ja näkee että se todella on nähnyt vaivaa profiilikuvansa eteen, niin miksi, miksi ei voi sitten tykätä siitä kuvasta edes???
Olet oikeesti vajaa?
Vai ootko 11v pullossa kasvanut?

vrs
Siis.... HÄH?! AP, onks sulla nyt ihan kaikki palikat päässä paikallaan...?

Ensinnäkin, mitä kettua tollanen kuva tekee FACESSA? Saatikka profiilikuvana....

Toisekseen, miksi miekkosesi pitäisi tykkäillä yhtään mitään facen kautta, eikö IRL riitä? Lähinnä NOLOA, kun pariskunnat tykkäilevät jokikistä (tai edes joka toista) toistensa julkasua.

Kolmanneksi, se kuka kuvasta tykkää tai ei, ei millään tapaa korreloi sen kanssa, kuka sinusta on kiinostunut tai ei ole.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä