Koetin ostaa apteekista lapsivettä :D

• Viestiketjun aloittaja "Tara"
  • Ensimmäinen viesti
"Tara"
Minun piti mennä ostamaan apteekista silmävettä koiralle, mutta sattui pieni kömmähdys. Marssin siis apteekkiin ja sanoin, että minä tarvitsisin sellaista LAPSIVETTÄ. Tiskin takaa katsottiin vähän pitkään ja hölmistyneenä, niin älysin mitä tuli sanottua. Ja sitten iski hillitön nauruhepuli, josta ei meinannut tulla loppua vielä ulkonakaan. Näkyi apteekin henkilökuntaakin hymyilyttävän, joten olin varmaan heille päivän piristys. Mutta kyllä myös hävetti! :D

[QUOTE="Tara";24429569]Minun piti mennä ostamaan apteekista silmävettä koiralle, mutta sattui pieni kömmähdys. Marssin siis apteekkiin ja sanoin, että minä tarvitsisin sellaista LAPSIVETTÄ. Tiskin takaa katsottiin vähän pitkään ja hölmistyneenä, niin älysin mitä tuli sanottua. Ja sitten iski hillitön nauruhepuli, josta ei meinannut tulla loppua vielä ulkonakaan. Näkyi apteekin henkilökuntaakin hymyilyttävän, joten olin varmaan heille päivän piristys. Mutta kyllä myös hävetti! :D[/QUOTE]No, et sentään mennyt ostamaan evoluutiotestejä. :)

mungo
mä olin ostamassa rakkaustestiä apteekista..olin niin hermostunut etten ees tajunnut ennenkun se täti sano että heillä on kyllä raskaustestejä mut rakkaustestejä ei löydy..tosin tuo ei niin paha ole kun vaikka vauvanlihaa:D

Hauska...

Mä olen joskus kanssa seonnut sanoissa ihan kunnolla... Joskus kuudennella luokalla oli puhetta linnuista, Satutar se vaan puhu hirvitiaisesta....vaikka hömötiaista tarkoitti.

Vaikka paljon lystimpiä noi teidän jutut on...

JONSERED Karhunkantaja
Minä ostin lipeää ja farmaseutti kysyi mihin sitä tarvitse. Kysyin kovaa kuiskaten, onko pakko kertoa... Farmaseuttikin repesi muka-salaperäiselle ilmeelleni ja kuiskasi, että ei ole pakko kertoa, jos ei halua.

Yhteistyössä