5 vuoden yritys, keskenmeno, 9kk odotus ja sitten... ISO pettymys!

• Viestiketjun aloittaja ei jaksa!
  • Ensimmäinen viesti
ei jaksa!
Rv 40+0 tasan... Vauva ei selvinnyt loppuun asti...
Parempi jos olisin itse kuollut ja vauva olis jäänyt henkiin...
Mulla on tunne että tuotin miehelle pettymyksen! Oon paska kun en saa edes lasta maailmaan...

"vieras"
[QUOTE="hmm";24426449]Harmillista :( Mihin vauva menehtyi? Saiko alkunsa teennäisesti vai luonnollisesti? Uskon että kun luontoon liikaa puututaan, se kyllä antaa takaisin.[/QUOTE]

Kohtukuolemia tapahtuu ihan millä tahansa alkunsa saaneille. Älä käännä veistä haavassa.

Olen tosi pahoillani puolestanne. Ehkä se miehen raivoaminen on hänen tapansa elää ja purkaa omaa suruaan. Toivottavasti teillä on läheisiä ja ystäviä, joiden kanssa voitte kumpikin puhua, toistenne lisäksi.

daa-a
[QUOTE="hmm";24426515]ap, voitko vastata kysymykseeni? Saiko vauva alkunsa luomuna vai jollain hoidoilla? Sillä nimittäin voi olla merkitystä ihan oikeasti.[/QUOTE]

Mitähän merkitystä sillä OIKEESTI on kun noita kohtukuolemia sattuu ihan luomustikkin alkunsa saaneille vauvoille. Ja mitähän merkitystä sillä OIKEESTI enää on kun vauva on kuollut eikä sitä henkiin saa!

"jep"
[QUOTE="hmm";24426515]ap, voitko vastata kysymykseeni? Saiko vauva alkunsa luomuna vai jollain hoidoilla? Sillä nimittäin voi olla merkitystä ihan oikeasti.[/QUOTE]

Jos ja kun vauva on kuollut sillä ei ole mitään merkitystä vaikka olisi saanut alkuunsa avaruusoliosta. ole hiljaa ja mene pois.

AP: Se mitä teille tapahtui ei ole sinun eikä kenenkäänmuunkaan syy. Miehellä on oma tapansa surra ja sinulla oma, koittakaa keskustella ja surra yhdessä. Iso hali ja jaksamisia teille.

:hug:

Yhteistyössä