Koska aiot mennä nukkumaan?

"vieras"
olsiin menny jo mutta kun ukko alkoi vittuilla tästä palstailusta. Oikeesti olin jo sulkemassa konetta puoli tuntia sitten.

Jos se ei vähäpian tajua, että vittuilemalla saa vittumaisen akan (meinaan mä oon pitkävihainen!) niin pääsee sitten minusta kyllä eroon. prkl.

Lunatic
[QUOTE="vieras";24424482]olsiin menny jo mutta kun ukko alkoi vittuilla tästä palstailusta. Oikeesti olin jo sulkemassa konetta puoli tuntia sitten.

Jos se ei vähäpian tajua, että vittuilemalla saa vittumaisen akan (meinaan mä oon pitkävihainen!) niin pääsee sitten minusta kyllä eroon. prkl.[/QUOTE]

:D

puolyks
Puol yhden aikaan eli nyt tän vastauksen jälkeen hampaiden pesulle ja nukkumaan. Joka ikinen ilta menee puol yhteen, vaikka kuinka yrittää mukamas mennä aikaisemmin - mikä siinä on? Tulee vaan roikuttua netissä, vaikkei ole mitään ns. syytä

Mutta nyt hyvää yötä! :)

Voi kun taas saiskin unta. On tää kyllä niin hölmöä viettää äitiyslomaa valvoen, kun nimenomaan kuuluisi levätä. Tai nukunhan minä, mutta ihan täysin väärään aikaan, kun menee sitten pitkälle päivään nuo heräämiset.

Unen saaminen tosin ehkä helpottaisi, jos malttaisi edes mennä tonne sänkyyn.. :D

Yhteistyössä