True Blood

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritin kerran katsoa, mut se oli ihan surkea. Näitä HBO:n tyhmiä nuortensarjoja. Juoni on se että ollaan alasti ja kiroillaan paljon. Hui!
Vamppyyripäiväkirjat on paljon parempi ja samoin Twilight. Olen yli 30v.

Joo toi 7.jakso jäi kyllä niin kurjaan kohtaan! Melkein itku pääsi!

Oli kyllä erinomainen jakso, tuntuu että tämä 4.kausi on paras kausista tähän mennessä, sarjaan tullut syvyyttä lisää paljon.Ja juonenkäänteet hyviä ja kiinnostavia.

[QUOTE="vieras";24364835]Yritin kerran katsoa, mut se oli ihan surkea. Näitä HBO:n tyhmiä nuortensarjoja. Juoni on se että ollaan alasti ja kiroillaan paljon. Hui!
Vamppyyripäiväkirjat on paljon parempi ja samoin Twilight. Olen yli 30v.[/QUOTE]

Sinä oletkin oletettavasti nainen. Minä olen yli kolmekymppinen mies ja True Blood voittaa nuo kirkkaasti.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Sinä oletkin oletettavasti nainen. Minä olen yli kolmekymppinen mies ja True Blood voittaa nuo kirkkaasti.

Ja minä olen 24-vuotias nainen, ja todellakin True Blood voittaa kirkkaasti teinivampyyripäiväkirjat, joissa kiiltokuvanäyttelijät jaarittelevat high schoolista aivan kuten miljoonassa muussa jenkkiteinihömppäsarjassa, joissa cheerleaderit ja futispojat söpistelevät. Huoh ja blaah.

True Blood on jotain uutta, jotain ihan muuta. Ja siksi parasta tv-viihdettä.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";24364835]Yritin kerran katsoa, mut se oli ihan surkea. Näitä HBO:n tyhmiä nuortensarjoja. Juoni on se että ollaan alasti ja kiroillaan paljon. Hui!
Vamppyyripäiväkirjat on paljon parempi ja samoin Twilight. Olen yli 30v.[/QUOTE]

Jos olet jäänyt teinien tasolle sitten?

Kyllä TB sisältää k-16-18 materiaalia enemmän kuin Twilight tai VD yhteensä.

Makuasia, sanoi koira, kun pallejaan nuoli.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä