R
Rohkaisua kaipaava
Vieras
Jätin huomaamattani makaronin, perunan, viljat yms. pois ruokavaliostani. Päivän ruokailu koostui kiinankaalista+kurkusta, paistetusta broilerista, omenasta, vedestä ja pienestä määrästä coka colaa ( en juo kahvia mutta cola on koukuttanut kofeiiniin jota olen vähentänyt pikkuhiljaa. Enää menee tölkillinen päivässä josta pyrin pääsemään eroon myöskin ).
Sitten sain kuulla että syön liian vähän eikä tuollalailla laihdu?
Karppausta suositeltiin.
Ajattelin kokeilla sitten sitä ja vaihdoin limunkin Zeroon. Mutta meneekö laihdutus heti kokonaan pieleen jos esim. kerran viikossa erehtyy syömään palan pullaa tai suklaapatukan? Vai mihin tuo karppaus perustuu?
Mikä olisi tehokkain ruokavalio laihtumiseen??
Minulla ylimääräisiä kiloja n. 10 mutta tahtoisin päästä eroon mahdollisesti 15 kilostakin.
Tuon lisäksi harrastan reipasta lenkkeilyä ja tehokasta, ohjattua lihaskuntoilua 1h 2 x viikossa.
Sitten sain kuulla että syön liian vähän eikä tuollalailla laihdu?
Karppausta suositeltiin.
Ajattelin kokeilla sitten sitä ja vaihdoin limunkin Zeroon. Mutta meneekö laihdutus heti kokonaan pieleen jos esim. kerran viikossa erehtyy syömään palan pullaa tai suklaapatukan? Vai mihin tuo karppaus perustuu?
Mikä olisi tehokkain ruokavalio laihtumiseen??
Minulla ylimääräisiä kiloja n. 10 mutta tahtoisin päästä eroon mahdollisesti 15 kilostakin.
Tuon lisäksi harrastan reipasta lenkkeilyä ja tehokasta, ohjattua lihaskuntoilua 1h 2 x viikossa.