Rintsikat alkoivat narista pesun jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja AFE
  • Ensimmäinen viesti
AFE
Ärsyttävää. Pesin rintsikat koneessa (pesupussissa), kuten olen ennenkin tehnyt. Nämäpä vain päättivät alkaa narista. Meneeköhän ohi, vai lentääkö narisijat roskikseen?

Joo, aika turha. :D

afe
Kiitokset vastauksista. Nää on mun ekat narisijat. Olen pessyt nämä ennenkin, mutta vasta nyt päättivät alkaa narista. Olisivatkohan sitten kutistuneet niin paljon, että kangas nitkaa kaaritukeen. Hmh.

"Anne"
Minulla kaikki Seppälän liivit ovat alkaneet narisemaan (kone)pesun jälkeen, jonkin aikaa narinaa ja sitten kaarituki tuleekin läpi päästä tai toisesta. Oikeamman kokoiset liivit eivät ole alkaneet narisemaan, kun kaarituki on kokonaan ihoa vasten eikä pääse niin liikkumaan.

Kepsis
[QUOTE="Anne";24410016]Ei se nyt maata kaatava ongelma ole mutta hiton ärsyttävää jos aina narisee kainalosta kun kättä liikutat.[/QUOTE]

No siis ihan varmasti on ärsyttävää, tässä on vain yksi asia mitä ei miehenä olisi osannut ajatella olevan olemassakaan :D

AFE
Enpä käyttänyt itsekään huuhteluainetta, mutta uutta pesuainetta kyllä. Kaupasta oli loppu vakkariaine (Surfin neste), joten otin Omon nestemäistä. Varmaan johtuu siitä Omosta sitten. Olisikohan vihainen puhelu Omo-infoon... hmmh.

"Anne"
Ennen käytin liivejä joissa oli liian iso ympärys ja tulivat kainaloon asti kaarituet melkein. Nykyään on paremman kokoisia liivejä etteivät kaarituet liiku -> eivät narise käytössä, vaikka käsin kokeillessa kangas ja kaarituen pää narisevatkin.

En käytä huuhteluainetta miekkään. Oon tissipussikaupassa kysyny joskus mistä se narina johtuu, ja myyjätär totesi että joskus ne kaarituen kujat on sellaset että ne pesussa kutistuu ja sitte tekkee tiukkaa sillä kaarella sielä ko liikkuu. Syy narinaan on siis ahtaanpaikankammonen kaarituki :D

Yhteistyössä