Mietin joskus että olisiko tuo vaihtoehto. Ja ajattelin: ei todellakaan.Maksa sille pph:lle siitä ylimääräisestä puolesta tunnista per päivä palkkaa, niin selviät ongelmastasi.
Voi kulta pieni, niinhän mä teenkin : )Alkuperäinen kirjoittaja voi äly ja väläys;24403508:*haukotus* ap ei ollutkaan nyt viemässä lasta päiväkotiin.
Hei jousta sä, tee sä joka päivä ilmaista työtä sun pomolle! Ai et vai? No mikset? No ootpa joustamaton työntekijä.
Ei nuo joustot ihan jokaisella työpaikalla onnistu. Kaikki kun ei tee toimistotyötä tms.Eikö homman voisi järjestää, että miehesi tekee klo 07-15 eli hakee lapset. Ja sinä viet kävisit töisä klo 08.15-16.15 eli aamulla veisit lapset. Tai voitko tehdä työtäsi etänä? Tai entä et pidä lounastunteja, ja söt kahvitauolla? Sillä kiristäisi tuon 30min pois. Tai sitten vaan teet sen valituksen.
Häh?Alkuperäinen kirjoittaja näitä riittää;24403536:Huomaa että kyseessä perhepäivähoitaja, joka tekee vaan työtään työnä
Älä jaksa lässyttää. Olen ollut vuosia päiväkodissa ja tehnyt pph;n hommia. Itselle myös merkitsee ammattietiikka ym paljon. Mun mieli ei muutu, ja meitä joustavia onneksi tarvitaan näköjään aina vaan enemmän..Riittää ainakin työt ; )Jos sä haluat tehdä palkatonta työtä niin kaikin mokomin. Laskeppa paljonko menetät vuositasolla. Voipi mieli muuttua.
Ei, kyllä monelle se työ on myös kutsumustyö. Hoitoalalla toivois sen olevan suurimmalla osallaHäh?
Eikö jokainen tee työtä työnään
No voi hyvänen aika sentään.. eli pph:n pitäis olla sellainen henkilö joka kokee työnsä kutsumustyönä, joten työajoista viis, sekä omasta elämästä (ei kun eihän sitä siis tosiaan olekaan, vain se kutsumusammatti )Alkuperäinen kirjoittaja näitä riittää;24403560:Ei, kyllä monelle se työ on myös kutsumustyö. Hoitoalalla toivois sen olevan suurimmalla osalla
Mulle on se ja sama, luuletko provoksi. Omapa on ongelmasi ; )Edelleen: laskeppa vuositason menetyksesi.....
florence nightingalen aika on hei mennyt jo.