Mazda 3 vai VW Jetta ? Kumpi parempi ja miksi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mom"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on VW Jetta vm 2007 ja koko auto on lähestulkoon korjattu kertaalleen. Maahantuojan piikkiin, koska niin paljon ollut vikoja. Viimeksi laitettiin ilmastointi. Meillä myös VW Touran, joka toiminut aivan moitteettomasti :)

Oletko jo ajanut molemmat? Sehän se merkitsee, kumpi on sinusta parempi. Toiselle hyvä ei ole välttämättä hyvä toiselle, toinen arvostaa mukavuutta toisen arvostaessa urheilullisuutta yms.

[QUOTE="Mom";24399230]Juu, mulla on nyt Passat. Jetta riittää kooltaan kun meitä on vain muksu ja minä. Golfista en tykkää ja Polo on rimpula. Joten Jetta ...tai se Mazda.
Jotkut pelottelevat että Jetan laatu ei ole samaa tasoa kuin Passatin. sehän kootaan Meksikossa...[/QUOTE]

niin no, meidän jetta on todellakin ollut melkoinen murheenkryyni, mutta tuo touran on ollut valtavan hyvä auto. se on kylläkin koottu saksassa. autokin on yksilö. toisissa vikoja toisissa ei. appiukkolla ollut 2 passattia ja ei ole ollut mitään vikoja.

[QUOTE="Mom";24399286]Touran on turhan iso meidän pienelle perheelle. Voi hitsi...Golf ois muuten mainio mutta kun se on minusta niin ruma ! Syy sekin, heh.[/QUOTE]

joo. Kyllä minä varmaan kuitenkin ottaisin tuon Jettan, mutta kannattaa ottaa tarkasti selvää ja jos vikoja alkaa tulemaan niin ottaa aina yhteyttä myyjäliikkeeseen ja maahantuojaan. Meillä siis kaikki nuo viat on mennyt maahantuojan piikkiin. On siitä kuitenkin kuluja tullut, valitettavasti.