Kuinka nopeasti kilot karisee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uutukainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uutukainen

Vieras
jos päivän ruokailu on jotakuinkin tälläinen:

Aamupala : Pala ruisleipää + margariinia

Lounas : n. 3dl salaattia ( kiinankaali+kurkku ), n. 50-100g paistettuja kanasuikaleita ( ei käytetty rasvaa/öljyä paistamiseen, mausteena broilerimauste ja ripaus suolaa ). Vähän salaattikastiketta ( tippa siellätäällä, en pidä salaattikastikkeiden vahvoista mauista juurikaan ).

Välipala : Ruisleipä viipale margariinilla + 1 omena,

Päivällinen : Sama kuin lounas

Iltapala : Omena. Joskus myös pala ruisleipää.

Nesteenä juon vettä. N. 1-2l päivässä.

Liikuntana tehokas, muokkaava 'jumppa' 1h 2x viikossa.
Sen lisäksi hölkkä/kävely lenkit vaihtelevasti. 1-5 x viikossa 5-10km.

:)

Olisi hinku mahtua vanhoihin vaatteisiin ;)

Mitkä on sun lähtö mitat? Jos et ole ihan hukkapätkä, tuossa on ihan liian vähän ruokaa.. Ei ole mitään järkeä syödä alle koomakulutuksen =laihdut kyllä mutta todella hitaasti ja epäterveellisesti.

Lisää ruokaan vähän esim. oliivi öljyä ja syö vaikka jugurttia tms.. Ja laita nyt ihmeessä leivälle kinkkua, juustoa tms. silti söisit vähän.

Liika kituuttaminen johtaa vain täydelliseen repsahtamiseen.

Minä en siis tietoisesti ole aloittanut mitään diettiä. Olen syönyt sitä mitä on tehnyt mieli ja tuon verran on tullut syötyä. Ehkä välillä tulee tunne että on nälkä mutta en silti ole syönyt mitään. Eli voisin esim. ihan hyvin syödä 1 leipäpalan enemmän ja silti laihtuisin?
Ja juu, olen hukkapätkä :D Hienot 150cm pitkä :D

[QUOTE="viekas";24392913]No voit kyllä, mutta leipää on aika turhaa syödä niin paljon.. Lisää mielummin proteiinia ja vähän rasvaa![/QUOTE]

Olisiko sinulla vinkkiä mikä olisi hyvä lisä? Ja minkä verran? :)

Koetan vältellä makeutusaineita, mutta ei varmaan ole tällä ruokavaliolla haittaa jos vähän makeuttaisin rahkaa ihan sokerilla?

jos sokeria pakko laittaa niin intiaanisokeri parempi vaihtoehto. Itse käytän hunajaa/ agaveesiirappia. rahkaa+turkkijugu+marjoja+hunajaa tia vaihtoehtosesti pilttisosetta (marja tai hedelmä) tosi hyvää!! ja banaani on hyvä makeuttaja kanssa.

jos sokeria pakko laittaa niin intiaanisokeri parempi vaihtoehto. Itse käytän hunajaa/ agaveesiirappia. rahkaa+turkkijugu+marjoja+hunajaa tia vaihtoehtosesti pilttisosetta (marja tai hedelmä) tosi hyvää!! ja banaani on hyvä makeuttaja kanssa.

Stevia on parempi makeuttaja. Täysin kaloriton luonnollinen makeuttaja joka on peräisin kasvista (ja sitä on käytetty aasiassa ja etelä-amerikassa satoja vuosia) Saa tilattua esim. iherb.com:ista (valkoinen steviajauhe on musta paras). Myydään myös ekokaupoissa.

Täytyy tuohon karppauslinkkiin tutustua :)
Onko se ihan terveellinen laihdutustapa kuitenkin? Kuinka nopeasti siinä yleensä tuloksia tulee?

Kannattaa ensin lukea joku karppikirja :) Esim. Ruokavallankumous tai joku Annika Dahlqvistin kirja. Älä aloita karppausta ennenkuin perehdyt. Myös tuolta foorumilta löytyy paljon tietoa ja apua jos paino ei putoakaan.