No se kävi oikeasti melko helposti..

• Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Laitoin kolme viikkoa sitten ripsiin pidennykset enkä ollut niihin tyytyväinen, ne oli raskaat, sattuivat jos osuivat johonkin, irtoilivat heti viikon jälkeen ja harjaaminen oli hankalaa. Nyt olin toisella tekijällä huollossa ja onneksi löysin nyt hyvän. Eipä ollut ihme, että oli hankalat ripset. Edellinen laittaja oli liimannut noin kolme tekoripseä omaan ripseeni kiinni ja liimaa oli kuulemma tunkettu niin ettei oma ripsi pääse kasvamaan ollenkaan. Nyt saatiin onneksi irrotettua iso osa ilman että ihan kaikki omat irtoili. Pari kohtaa on vielä uusien ripsien alla niitä vanhoja, mutta kolmen viikon päästä selviää niidenkin kunto. Hiukan kannattaa kysellä näköjään hyvää laittajaa. Tosin minunkin ekan laittajan piti olla hyvä kun moni kaverinikin sillä kävi. Kampaajallakin sentään yleensä hiukan näkee mitä tyyppi aikoo tehdä, tässä on ihan laittajan armoilla kun silmät kiinni makaa.

No eipä hätää, ensi viikolla kokeillaan sokerointia uudella laittajalla:)

Fleur de la Cour
Sorge, en huomannutkaan sun viestistä tota kohtaa että ne osuivat aurinkolaseihin....eeeeikun hei, etä sä ollut kirjottanutkaan muuta kuin että osuivat "johonkin"..........
Ei se minusta kuulostanut hullulta, että ripset osuu johonkin. Kaiken aikaa mulla ripset osui johonkin kun ne oli ihan aidot omatkin, mutta omat ripset joustaa, tekoripsi ei jousta ja jos pohjaan on läträtty liimaa vielä oikein kunnolla niin tökkäähän se kipeästi. Onneksi nyt on ihanat ripset.

Fleur de la Cour
Miten täällä aina meneekin jotenkin aloitukset sivuraiteille. Nythän sitten pohditaan miten voi ripset osua ja mihin. Tarkoitus oli keskustella asiasta kestoripset kun se on arkipäivää nykyään ja tämä nykyinen tekijänikin varoitteli, että ei takaa laatua kova hintakaan. Nyt kun kysyntä on kovaa niin joka salonki kouluttaa äkkiä työntekijöitään niitä tekemään, mutta kun hommaa ei ihan hetkessä opi. No kantapään kauttahan sitä oppii asioita, minä varsinkin!

Fleur de la Cour
[QUOTE="mimi";24392168]Hei, minkä merkkiset ripset?[/QUOTE]

Nyt en kyllä osaa tuohon vastata.. en mä merkkiä tiedä. Pitäiskö sekin tietää. Tarpeeks vaikeeta löytää hyvä tekijä.

"Sheddon"
Oho. Kuulostaa aloittelijalta. Mun ripsien laittaja on kyllä löytö vaikka helsingissä laitatanki ja tarjontaa on. Mutta niin on myös laatueroja.

Kerran kävin huollossa muualla ja laitto liian pitkää vaikka sanoin minkä millistä haluan. Sen lisäks laitto ripsiä myös ihan alimpaan riviin ja sehän tiedetään kuinka koskee jo pelkkä silmien räpäyttäminen.

Fleur de la Cour
[QUOTE="Sheddon";24392213]Oho. Kuulostaa aloittelijalta. Mun ripsien laittaja on kyllä löytö vaikka helsingissä laitatanki ja tarjontaa on. Mutta niin on myös laatueroja.

Kerran kävin huollossa muualla ja laitto liian pitkää vaikka sanoin minkä millistä haluan. Sen lisäks laitto ripsiä myös ihan alimpaan riviin ja sehän tiedetään kuinka koskee jo pelkkä silmien räpäyttäminen.[/QUOTE]

Mulla oli tämä edellinen kanssa laittanut ripsiä ihan nurkkaan asti ja niitä samoja pidempiä vieläpä. Sattui laittaa silmät kiinni, revin itse ne kohdat irti kun meinasin tuskastua, taisi lähteä samalla omakin ripsi. Eihän kenelläkään normaalistikaan ole yhtä pitkiä ripsiä silmän sisänurkassa.

Niin ja mullakin on nyt löytö kyllä. Asiansa osaava, taitava ja tarkka. Nämä uudet on ollu silmissä nyt kolme tuntia ja nyt jo tuntuu kuin olis ihan omat ja räpsytellä sopii minkä vaan jaksaa:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä