vierailija
Mullakin on värikkäitä sukkia, vaikka en tykkää käyttää sukkia, mut kengissä on mukava olla
Huokaus.
En minä ymmärrä itsekään.
Luottamus, Kaitselmus, Johdatus.
Isä Minussa, Minä Hänessä.
_
Jos minulle nämä Sanat.
🤍
Älä ystävä välitä elämäntapa-ankeuttajasta, se ei maha mitään myrkylliselle perusolemukselleen.En tiedä kuka olet mistä tulet mutta toit juuri myrkkyliemen olemuksellasi. Sivumies allapäin
Hyvä ajatus, pitää vain löytää puhdas pari. Toisaalta makuupussini on lämmin, eikä peiton tapaan jätä jalkoja paljaiksi. Kauniita unia.Laitahan villasukat yöksi jalkaan.
HHuokaus.
En minä ymmärrä itsekään.
Luottamus, Kaitselmus, Johdatus.
Isä Minussa, Minä Hänessä.
_
Jos minulle nämä Sanat.
🤍
Hyvä makuSuosikit on sellaset, jois on mustaa, valkosta ja keltasta
Kutittaa, siks siel on toiset sukat alla! Myöhemmin mul tulee kuuma ja potkin ne pois jalasta. Ja sit niitä sukkia löytyy milloin mistäkin sohvanraosta.Pelkät villasukat? Eikö ne kutita
Universumi-kommentti tosi pahanilkinen ja trollausmielinen.Älä ystävä välitä elämäntapa-ankeuttajasta, se ei maha mitään myrkylliselle perusolemukselleen.
Kuka nyt makuupussissa nukkuu.Hyvä ajatus, pitää vain löytää puhdas pari. Toisaalta makuupussini on lämmin, eikä peiton tapaan jätä jalkoja paljaiksi. Kauniita unia.
Kunhan kohta lähtee sähköt päiväksi pariksi niin minäkin. Sellaista se on maaseudulla. Sivusta.Kuka nyt makuupussissa nukkuu.
Ei sentään kuin mökillä kesällä.
Oikein hyvää yötä sinulle mukava äippä. sivumiesUniversumi-kommentti tosi pahanilkinen ja trollausmielinen.
Sinun kommenttisi kivampi. Mutta tuo 1. kommentti ei Een todellakaan. Etkä sinäkään kyllä ole E, vaikka käytit tähteä kuten hän joskus tekee. Äiti ja pojat
Ai niin tosiaan. Hyvää yötä kaikille. Painun nyt petiin minäkin.