Miten niin? Mua ainakin kiinnostaa mitä ihmiset ajattelevat omistaan ja toisten arvista.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Sori, mutta pikkaisen idiootti avaus!
t: 25%:sti palanut
Miten niin? Mua ainakin kiinnostaa mitä ihmiset ajattelevat omistaan ja toisten arvista.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Sori, mutta pikkaisen idiootti avaus!
t: 25%:sti palanut
Viitaten siis arpikeskusteluun. Edelleenkään en sano, kiellä, poista tai vähättele yhtäkään asiaa sinussa, sinusta tai sinun perheestäsi. En kiellä yhtäkään tautia, en kokemusta, en asioiden henkilökohtaisuutta.Alleviivasin sen edelliseen viestiisi.
Ei se ollut idioottiavaus, päin vastoin. Minusta on ihan mukava, että voidaan puhua näistä asioista ja kertoa nimenomaa miten itse itsensä ja muut näkee, miten itse kokee omat arpensa jne. Toisaalta minusta on mielenkiintoista huomata, etten ole yksin ajatukseni kanssa omista arvistani. Ja että on toisiakin, joille arvet ovat itseaiheutettuja.Miten niin? Mua ainakin kiinnostaa mitä ihmiset ajattelevat omistaan ja toisten arvista.
Jep, niinkuin oli tarkoitusJuu, minustakin hyvä aloitus. Käsitin tämän tosissaan sellaiseksi otokseksi siitä miten kukin kokee omat arpensa. Ei niinkään mitään toisten arpien arvostelua.
Minkälaiset ne ovat? En mä ainakaan tahallani taaksepäin pomppaa, jos näen jotain pahasti arpeutunutta. Suuret palovammat voivat kyllä tehdä aika pahaa jälkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Hienoa että ette pidä arpia rumina, kuitenkin kavahdatte kun näette esim mun kädet.
Mut kivat teille!
Ruskeat ja rumat, mm, sormi puuttuu, osa sormista vääntyneitä...Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24394335:Minkälaiset ne ovat? En mä ainakaan tahallani taaksepäin pomppaa, jos näen jotain pahasti arpeutunutta. Suuret palovammat voivat kyllä tehdä aika pahaa jälkeä.
Ihmiset ei varmasti tiedä, miten pitäisi suhtautua. Ja sulle ehkä raskasta, jos susta tuntuu, että sun pitää joka kerta selittää.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ruskeat ja rumat, mm, sormi puuttuu, osa sormista vääntyneitä...
Sille kavahdukselle herkistyy, sitä alkaa odottaa, koska sen tietää olevan tulossa. Mutta tiedänpä senkin, että uteliaisuus tai se kavahdus ei aina tarkoita pahaa. Se tuntuu pahalta siitä, jota tuijotetaan. Harva kehtaa kysyä suoraan ja taitaapa mennä niin, että se oma kavanhdus ja tajuaminen tuijottavansa vaikka vain sekuntien verran jopa hävettää katsojaa.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Hienoa että ette pidä arpia rumina, kuitenkin kavahdatte kun näette esim mun kädet.
Mut kivat teille!
Enivei, itkettää joka kerran kun täällä vertaillaan jotain raskausarpia ja laitetaan "kellä on kamalin maha"-ketjuja. Mulla kun nuo raskausarvetkin on kahta pahemmat, koska mahassa oleva iso arpi ei veny, niin se venyttää sen nahkan muualta. Ottaisin varmasti kenen tahansa maha-arvet täältä mielummin kuin omani.Sille kavahdukselle herkistyy, sitä alkaa odottaa, koska sen tietää olevan tulossa. Mutta tiedänpä senkin, että uteliaisuus tai se kavahdus ei aina tarkoita pahaa. Se tuntuu pahalta siitä, jota tuijotetaan. Harva kehtaa kysyä suoraan ja taitaapa mennä niin, että se oma kavanhdus ja tajuaminen tuijottavansa vaikka vain sekuntien verran jopa hävettää katsojaa.