Eikö ihmisillä kasva kynnet tai tukka enää nykyään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hello"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kynnet kasvavat kyllä mutta valitettavasti halkeilevat heti ja lisäksi pureskelen ne jämät....Paha tapa, ei pääse eroon. Pidin vähän aikaa rakennekynsiä ja pääsin eroon pureskelusta. Sitten hyvä tekijä lopetti ja laittauduin eroon kynsistäni. Nyt taas rumat halkeilleet nysät käsissä - ei kovin kaunista, luonnollista kylläkin :D.

Miten se sulta on pois vaikka joku toinen näyttäisikin hyvältä?

Musta pidennykset ja rakennekynnet on nättejä jos ne on hyvin tehty. Pidennyksiä ei ole koskaan tukassa ollut ja tuskin tuleekaan mutta rakennekynnet on aina välillä ollut.
Enkä ollut aiemmin tajunnut että nekin saattaa jotain näin kauheasti kauheasti haitata. :D

Ei haittaa, harmittaa vaan etteivät ihmiset enää rakasta omia kynsiään ja hiuksiaan. Luulevat että vain ostettu ja liimattu on "nättiä".
Irvokasta. Masentavaa.

Mä erotan ainoastaan teinien ylipitkät tekolisäkkeet eikä nekään ärsytä.
Miten muka jotain ihmistä jolla on oikea ja kiinnostava elämä, voisi muiden lisäykset ärsyttää? :D Miksi ap käyttää rintsikoita? Riippuuko omat niin pahasti? Tosi törkeetä yrittää näyttää paremmalta kuin on! :D
Ei hitto miten tyhmää taas!

mahtaa olla miehistäkin aika kamalaa, kun rakastuu naiseen, jolla on pitkät kauniit ripset, pitkät tuuheat hiukset ja kynnet todella huolitellut, sitten jossain vaiheessa ehkä ripsistä uovutaan ja on omat tosi lyhyet, ehkä vielä pidennysten pilaamat ripset ja hiukset..

itse ajattelen asian niin, että ottakoon muut mitä jatkeita pehkoja vaikka perseeseensä, jos haluavat, kun itse ei tarvitse moista vaivaa nähdä, vaan näytän aamulla tai suihkunraikkaana ilman lisäkkeitä paljon paremmalta kuin muut :) ei tarvitse pel'ätä, että kynsi napsahtaa poikki tai, että tukka rastoittuu tai sinetit aukeilee ja takkuuntuu, puhumattakaan ripsistä, ei saisi nukkua mahallaan! huh mä saan vaikka hieroa lärviäni tyynyyn jos haluan, eikä mun ripset mene takkuun :D

Mulla tekee mieli pitkiä hiuksia ja ainoa vaihtoehto on pidennykset. Mulla on kohtalaisen paljon hiusta, mutta hiuslaatu on ohut, hento ja hauras. Kasvattaa olen niitä yrittänyt, mutta heti kun pituus on vähän alle olkapäiden tasolla, niin latva alkaa katkeilla samaa tahtia kuin hius kasvaa, joten pituutta ei tule. Kynnet on onneksi vahvat ja kauniit, niihin ei tarvitse muuta kuin lakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24387980:
Mun näkemistä pidennyksistä ja kynsistä 90% ei näytä hyvältä... Ja ihmettelen, miksi nuoret naiset eivät arvosta sitä, että ovat nuoria ja kauniita. Jotenkin ymmärrän paremmin sen, että yli 40-vuotias yrittää keinotekoisesti kohennella itseään.

Sanopa muuta. Miksi nuoret pilaavat oikean kauneutensa noilla hirvityksillä... miksi, oi miksi.

No eiköhän ne ylilyönnit nyt kuitenkin ole aika harvassa... Vai missä te ihmiset oikein asutte jos päivittäin kävelee vastaan jotain Tuksun kaksoisolentoja?

Olihan nuo linkitetyt kynnetkin aivan järkyttävät. Siis mun mielestäni.
Nämä
8d98faa38eaea1be8f77e25c8e3cef2e.jpg

mun tekis mieli ottaa takas pidennykset. on ollu nyt kauan lyhyt letti ja en jaksa koko ajan olla leikkauttamassa 4vkon välein takas malliin. nyt tää on ihan liian ylipitkä, mutta pidennyksillä (ja suoristusraudalla) täst sais ihan kivan kunnes oma on tarpeeks pitkä. vihaan tätä kasvatusvaihetta, pinniä, nipsua pää täynnä :x takaa tää on sen mittanen että ponnarille saa mut sivut ei yletä ja taakse tulee sellanen pien tökö.

siks haluisin pidennykset taas kiinni. oliski tuol aitoo hiusta vanhoista pidennyksistä, että taidampa tempasta ne viikonloppuna päähän :p

Mulla tekee mieli pitkiä hiuksia ja ainoa vaihtoehto on pidennykset. Mulla on kohtalaisen paljon hiusta, mutta hiuslaatu on ohut, hento ja hauras. Kasvattaa olen niitä yrittänyt, mutta heti kun pituus on vähän alle olkapäiden tasolla, niin latva alkaa katkeilla samaa tahtia kuin hius kasvaa, joten pituutta ei tule. Kynnet on onneksi vahvat ja kauniit, niihin ei tarvitse muuta kuin lakkaa.

Latvoista pitää välillä napsasta, vaikka kasvattaakin tukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24387980:
Mun näkemistä pidennyksistä ja kynsistä 90% ei näytä hyvältä... Ja ihmettelen, miksi nuoret naiset eivät arvosta sitä, että ovat nuoria ja kauniita. Jotenkin ymmärrän paremmin sen, että yli 40-vuotias yrittää keinotekoisesti kohennella itseään.

Silti: Ihan sama mulle mitä muut itselleen tekevät.

Nuoruuteen usein kuuluu myös se että etsitään omaa tyyliä ja sitten sattuu kaiken näköistä, mistä ei vuosien päästä ole niin ylpeä :D

Mutta en mä nyt ymmärrä mikä pidennyksissä on niiiiin kamalan näköistä. Kynsiä nyt tuskin edes huomaa ja ne voi monella,varsinkin vanhemmalla, olla siitä syystä tekokynnet että omat katkeilee yms.
Ennemmin mä kauhistelen yli-/huonosti meikattuja kasvoja ja oranssia tekorusketusta.

Ihan natit pidennykset, mutta kylla noista heti nakee ettei ole omaa hiusta. Suomalainen hius harvoin on tuollaista karheata hiusta mita nuo pidimmat osiot ovat, joten hiuslaadusta jo erottaa.

Karheeta hapsua mun latvat on nykyseltäänkin, kun oon helvetin laiska käymään kampaajalla.. :) Ja vähän puheitani peruakseni, en mä väitä että noi mun pidennykset mitkään täydelliset olis ollut. Alunperin oli tarkotus vaan näyttää, että ei pidennysten tarvii olla mitään Tuksutyyliä :) Mutta kun meni sit vänkäämiseks :D

[QUOTE="hello";24387728]Hyvin huomaa ettei ole oma tukka, tuolla päälaellahan menee selvä raja oman ja laitetun välillä. Suoranainen potta päässä. :D

Mikset kasvattanut omia hiuksia tähän mittaan, oletko kalju?[/QUOTE]

Hahah, siinä meni uskottavuus sun kommenteilta, et edes tiedä mistä kohtaa ne pidennykset havaitsee jos havaitsee. :D

[QUOTE="kampaaja";24388083]Hahah, siinä meni uskottavuus sun kommenteilta, et edes tiedä mistä kohtaa ne pidennykset havaitsee jos havaitsee. :D[/QUOTE]

Mä taas en usko että sä olet kampaaja ensinkään, jos mun uskottavuus menee yhdestä kommentista. :whistle:

se harmittaa siksi, että se luonnollinen kaunesu jää varjoon, ei kukaan tule mulle sanomaan, etta aaah onpa sulla ihanan pitkät ripset, kun kaverilla siinä vieressä on sellaiset 10cm pidennykset ripsissä, mun ripset näyttää tosi lyhyiltä niihin verrattuna, vaikka ovatkin luonnnollisista ripsistä todella pitkät. ei se varmaan multa pois olekkaan, se vaan nyt toi tollasia ajatuksia mieleen.

Luonnollinen kauneus on aina arvostetumpaa kuin "teko". Eikä yhdet ripset kenestäkään kaunista tee, ei edes pitkien hiusten kanssa, se on kuitenkin se kokonaisuus.

[QUOTE="hello";24388053]Latvoista pitää välillä napsasta, vaikka kasvattaakin tukkaa.[/QUOTE]

Mainio neuvo. Kävin yhdellä kampaajalla vuoden ajan ja joka kerran sanoin, että leikkaa vain kuivat latvat pois, kun yritän kasvattaa. Lopputulos oli, että sen vuoden jälkeen tukka oli lyhyempi kuin silloin, kun ensi kertaa sinne menin. Nyt olen käynyt viimeksi huhtikuussa ja tietty tämä on jo melkoinen uuniluuta, mutta kun pitäisi edes vähän saada pituutta ennen niitä pidennyksiä..

Te ette siis ymmärrä nuoria ihmisiä? Oletteko siis vanhana syntyneitä? Ainakin mielipiteet viittaa siihen suuntaan. :)
Ihmiset on kuulkaas jo faaraoiden ajalla, sitä ennen ja aina sen jälkeenkin, koristelleet itseään irtokarvoilla, se niille tiedoksi joilla on sivistyksessä aukko! Kannattaa siis kauhistella kukakohan koko irtokarvahässäkän on aloittanut!

...hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa...

Mainio neuvo. Kävin yhdellä kampaajalla vuoden ajan ja joka kerran sanoin, että leikkaa vain kuivat latvat pois, kun yritän kasvattaa. Lopputulos oli, että sen vuoden jälkeen tukka oli lyhyempi kuin silloin, kun ensi kertaa sinne menin. Nyt olen käynyt viimeksi huhtikuussa ja tietty tämä on jo melkoinen uuniluuta, mutta kun pitäisi edes vähän saada pituutta ennen niitä pidennyksiä..

Olutta päähän :D oikeesti. ykkös olutta kaadat saunassa päänahkaan ja hierot samalla, sit annat vaikuttaa jonku aikaa ennen ku lähet peseen pois. toimii ;)

[QUOTE="hello";24388090]Mä taas en usko että sä olet kampaaja ensinkään, jos mun uskottavuus menee yhdestä kommentista. :whistle:[/QUOTE]

Tarviiko sulle nyt skannata valmistumispaperit ja todistukset yms. senkin vastarannan kiiski. Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä sun uskottavuus tässä asiassa karisee yhdestä kommentista jos ensin väität että tunnistat pidennyksen kuin pidennyksen kenen päästä vaan, ja sen jälkeen paljastuu että tunnistelet niitä ihan miten sattuu sellaisesta kohdasta jossa pidennys ei tosiaan näy, ainoastaan koska pidennyksiä ei siihen kohtaan laiteta. :D Äläpä nyt jaksa inttää.

[QUOTE="kampaaja";24388125]Tarviiko sulle nyt skannata valmistumispaperit ja todistukset yms. senkin vastarannan kiiski. Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä sun uskottavuus tässä asiassa karisee yhdestä kommentista jos ensin väität että tunnistat pidennyksen kuin pidennyksen kenen päästä vaan, ja sen jälkeen paljastuu että tunnistelet niitä ihan miten sattuu sellaisesta kohdasta jossa pidennys ei tosiaan näy, ainoastaan koska pidennyksiä ei siihen kohtaan laiteta. :D Äläpä nyt jaksa inttää.[/QUOTE]

No siinä kuvassa näyttää tukka potalta päälaelta, en voi sille mitään. Jakauskin ikäänkuin loppuu ja alkaa alusta uudelleen siinä potassa.
Kyllä mä edelleenkin tunnen pidennykset kun sellaset jossain näen, yksi halvatun kuva ei asiaa muuta suuntaan eikä toiseen. :D
En usko edelleenkään että olisit kampaaja.

Apteekista haet eläimien turkkinappeja. Biotin forte tms. Itsellä kasvaa hius normaalistikin nopeasti joten ei paljon tahti nopeutunut. Useilla kenellä kasvaa hitaasti on tahti nopeentunut noiden kanssa. Kasvattaa myös uusia karvoja sinne, missä niitä on ollut, päässä siis. Ei ole kasvanut minulla partaa tai rintakarvoja kun ei ennenkään ollut.
Kynnet myös kiittää näistä napeista.

Nykyään ihmisillä ei tosiaan taida kynnet kasvaa. Viimeksi kun kynteni olivat pitkät niin joka toinen kysyi olenko laitattanut jotkut tekokynnet? Enkä edes lakkaillut pahemmin. En vain jaksa aina leikata kynsiä ja saavat vapaasti kasvaa.

[QUOTE="hello";24388007]Ei haittaa, harmittaa vaan etteivät ihmiset enää rakasta omia kynsiään ja hiuksiaan. Luulevat että vain ostettu ja liimattu on "nättiä".
Irvokasta. Masentavaa.[/QUOTE]

Yleensä pidennykset laitetaan siksi että halutaan pitkät hiukset. Eli eiköhän kaikki omilla hiuksilla menis eteenpäin jos pitkät hiukset olis. Ja sama kynsissä. Varmaan suurimmalle osalle, ketkä tätä tekee, ulkonäkö on harrastus ja on kiva muuttaa ulkonäköä. Ei se liity mitenkään siihen ettei itseään rakastaisi sellaisena kuin on. Vaikka toki joillain se on myös niin.

Yhteistyössä